DAGENS UR
Denne i dag:

İmage
[-]
  • onkeldunkel, PHO
Svar
Søndagsuret. Amvox 2 i den første version i stål/titanium udgaven. Samme model kom også i en platin-udgave.

Senere kom der en række varianter, nogle endda med fjernbetjening så du kunne låse din Aston Martin op.

İmage

Amvox 2 er fra en tid, hvor JLC - i mine øjne - tog lidt flere chancer med teknologi og design. Her er der to bæster fra ca 2009-2011. Savner de dage.

İmage



Sent from my iPhone using Tapatalk

Svar
Det blev til en video i dag :-) Af en eller anden grund kan jeg ikke linke rigtig til den. Det plejer at virke, men jeg får en fejl når jeg efterfølgende klikker på Play :-/. Nedenstående (direkte) link virker heller ikke med mindre man kopierer det og indsætter det i en ny fane/browser. Nogen der ved hvorfor?

https://youtube.com/shorts/a2yUZq05QvY?feature=share



[-]
  • aammat, cfnissen
Svar
İmage
Lidt mindre stål i dag faktisk


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • cfnissen
Svar
Helt enig Claus de design dage kommer desværre nok ikke tilbage, savner "mit" Memovox

Her forsætter ferien med Suunto Core All Black på armen men mon ikke der kommer noget andet på når vi sætter kurs mod Berlin

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen
Svar
İmage
/
Kristen


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • cfnissen
Svar
Precidrive chrono på armen

Skønt ur

İmage
Mvh Kim 
[-]
  • cfnissen, PHO
Svar
Dream watch, dream cocktail

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk

[-]
  • onkeldunkel, PHO
Svar
Det Journe er for vildt! Designet rammer spot on!


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • cfnissen
Svar
(25-07-2022, 08:22 PM)J.KW Skrev: Det Journe er for vildt! Designet rammer spot on!


Sent from my iPhone using Tapatalk


Tak. Jeg smiler også når jeg pakker det ud fra gemmerne.

Det er så smukt og bærer en hel del minder med sig - inkl. at tabe det på gulvet så det måtte til Paris til genoplivning


Sent from my iPhone using Tapatalk

Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 13 gæst(er)