DAGENS UR
İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Denne her blev luftet i dag

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
En grå dag med Merci LMM-H01, deres samarbejde med Hodinkee.

Merci er en design/livsstils butik i Paris. Uret er deres bud på et stille,og roligt hverdagsur. Det fås både i mekanisk og quartz udgave. Den franske præsident er fan af uret, som han bærer med jævne mellemrum (i den normale udgave)

Og et ur med både Paris og New York på skiven er også en personlig glæde, da jeg har været så heldig at bo i begge byer.

İmage
İmage


Sent from my iPad using Tapatalk

Svar
Og i dag er det så Furlan Marri’s første ur i ‘Tasti Tondi’ udgaven.

Der er jo en grund til at den er fotograferet foran genbrugscontaineren….prøv at google Tasti Tondi, så vil I se hvorfor

İmage

Ikke desto mindre et smukt ur for pengene med en masse små flotte detaljer.
İmage

Claus

[-]
  • khbk, Møller, PHO
Svar
İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jacob
İmage
[-]
  • cfnissen, KOP, MichaelA
Svar
İmage
LaSalle og LASSALE.
/
Kristen


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • cfnissen, Esni, KOP
Svar
(22-07-2022, 08:46 AM)cfnissen Skrev: Og i dag er det så Furlan Marri’s første ur i ‘Tasti Tondi’ udgaven.

Der er jo en grund til at den er fotograferet foran genbrugscontaineren….prøv at google Tasti Tondi, så vil I se hvorfor

İmage

Ikke desto mindre et smukt ur for pengene med en masse små flotte detaljer.
İmage

Claus

En lidt svær sammenligning fra Watchfinder, men flot og spændende udført.
https://youtu.be/t3gPqY4sg3A
Mvh. PHO
[-]
  • cfnissen
Svar
(22-07-2022, 06:24 PM)PHO Skrev: En lidt svær sammenligning fra Watchfinder, men flot og spændende udført.
https://youtu.be/t3gPqY4sg3A

Haha. Sjov ide, tak for deling. Og endda superflot filmet. Men hans stemmeføring er (for mig) totalt uudholdelig, så jeg kunne ikke se den færdig. Jeg får nærmest ondt i tænderne

Ikke desto mindre interessant overhovedet at lave sammenligningen. Det er vel præcis det Furlan Marri gerne ville - at kunne give deres kunder en snert af oplevelsen af at have et klassisk smukt ur.

Jeg synes stadig det er et ualmindeligt vellykket produkt i form af kvalitet og oplevelse til prisen. Der hvor jeg bliver lidt negativ er at det er en ren, næsten 1:1 kopi af et historisk Patek-ur.


Sent from my iPad using Tapatalk

[-]
  • PHO
Svar
İmage
Hunden og jeg forsøger at spiffe morgenturen i regnvejr op med lidt guld


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
(23-07-2022, 09:05 AM)keldw Skrev: İmage
Hunden og jeg forsøger at spiffe morgenturen i regnvejr op med lidt guld


Sent from my iPhone using Tapatalk


Spiffingen lykkedes må man sige. Ganske cool.


Sent from my iPad using Tapatalk

Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 4 gæst(er)