DAGENS UR
(14-05-2022, 09:00 PM)MichaelA Skrev: Den D&S kan altså noget Icon_Up
(13-05-2022, 04:12 PM)Miwes Skrev: Fejre en dejlig fridag med denne fine klokke der med sit fine "pude Design" nydes som det smukke ur det er.

Jeg har jo altid gået lidt min egen vej og valgt ure med hjertet, så det kan være både godt og skidt alt efter om der er tale investering eller blot en kærlighed til historie, design osv.

Har mange bøger om ure som f.eks. "The Best of Schweiziske ure af Kristian Haagen" hvor der er et skønt kapitel der fortæller historien om D&S, så elsker at læse om deres ure....kunne være fantastisk hvis man kunne finde en bog udelukkende om mærket D&S.

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • Larsb, MichaelA, Møller
Svar
Tudor på armen her

İmage
Mvh Kim 
Svar
Køretur med blåt.

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk

Svar
İmage
God søndag!
/
Kristen

Vi sender en venlig tanke til Bela Barenyi. (mangler e-acute) , apropos “sikkerhedspolstringen” på rattet og hardtoppen, som nok er derhjemme.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Sønnen var på besøg her til aften ned kone og børnebørn, med der blev lige tid til et skud.

İmage

Sendt fra min SM-A525F med Tapatalk
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar
(15-05-2022, 11:04 AM)khbk Skrev: İmage
God søndag!
/
Kristen

Vi sender en venlig tanke til Bela Barenyi. (mangler e-acute) , apropos “sikkerhedspolstringen”  på rattet og hardtoppen, som nok er derhjemme.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Haha. Sådan. Der skulle lige googles lidt. Ja, sikkerhedspostringen skal - som andre dele,af bilen - have en omgang til vinter. Indtil da handler det om - ganske rigtigt - at køre uden hardtop og nyde hvert minut.

[-]
  • khbk, Larsb
Svar
For biler såvel som for ure gælder det at “originalitet” ikke kan genskabes, så lidt patina er vel ikke så slemt?
/
Kristen
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar
Orginalitet er som mødom, så er der kun tale om småting som på billedet ville jeg klart lade den står orginalt

God dag til alle

Dagens ur for mig.İmage

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen, khbk, Larsb
Svar
@ Stensbjerg: Læger kan meget nu om dage....
/
Kristen

İmage
/
Kristen


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • Esni, Larsb, StigHansen
Svar
İmage
/
Kristen


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • cfnissen, Esni, KOP, Larsb
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)