DAGENS UR
Tung tysker Nauticfish T2 PVD vandtæt til 2000 meter.

İmage

İmage
[-]
  • Larsb, MichaelA
Svar
Ikke helt endnu, men har denne satan på vej. Fik et tilbud jeg ikke kunne sige nej til :-) - tak Claus!

İmage

Så måske dette bare mere er mig, frem for det Tudor som Klarlund ikke kan fortælle hvornår kommer. Dette har også historie fra mit fødeår 1972, så måske det bare skal være dette - jeg bliver i hvert fald mere og mere irriteret over at skulle vente så længe på et helt alm. ur :-(

Uret har iøvrigt været rundt til et par stykker herinde, som kun magtede uret i et par dage :-) - jeg tænker jeg beholder det i kassen.....
Svar
fedt ur Icon_diver

Helt klart også et jeg ville beholde Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
(22-01-2022, 03:45 PM)Appleboy Skrev: Ikke helt endnu, men har denne satan på vej. Fik et tilbud jeg ikke kunne sige nej til :-) - tak Claus!

İmage

Så måske dette bare mere er mig, frem for det Tudor som Klarlund ikke kan fortælle hvornår kommer. Dette har også historie fra mit fødeår 1972, så måske det bare skal være dette - jeg bliver i hvert fald mere og mere irriteret over at skulle vente så længe på et helt alm. ur :-(

Uret har iøvrigt været rundt til et par stykker herinde, som kun magtede uret i et par dage :-) - jeg tænker jeg beholder det i kassen.....
Hvilke ur er der tale om?
Gå ud fra det er noget fra Crepas.

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Nope - Aquadive Icon_Up
Svar
Ok
De bygger også nogle solide klokker

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
İmage
Mvh Kim 
Svar
İmage
[-]
  • cfnissen, HG, Larsb
Svar
İmage


Lidt blåt i alt det grå
God søndag derude


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jacob
İmage
[-]
  • HG, Larsb, maclerche
Svar
(23-01-2022, 01:26 PM)julle Skrev: Lidt blåt i alt det grå
God søndag derude

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er dæmme flot det der, det er det..
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
[-]
  • julle
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 13 gæst(er)