DAGENS UR
(03-01-2022, 08:49 PM)TH Skrev:
(30-12-2021, 11:26 PM)Appleboy Skrev: Hev dette frem her til aften - så Dr. NO...... mit ældste ur

Købt da det udkom hos Fahrendorff i Haderslev - min egen fødeby. Det ur har givet mig mange minder, herunder flere udsendelser som soldat.

Hej Torben
Jeg mindes ikke, at have set dig poste det ur før (Jeg kender selvfølgelig ikke alle brugers ure).
Billedet og den helt korte tekst du skriver siger mere end 3000 ord fra Hodinkee, og alligevel gad jeg godt høre mere. Jeg har ofte læst noget i stil med, at et godt ur er en god rejsekammerat, og jeg tænker at du må have noget der  Icon_Up

Anyways, her står den på nytårsfortsæt, så jeg øver mig i at gå med lænke. Indtil videre går det overraskende godt.

Mange tak - ja det rummer en del minder fra min soldatertid, både gode og dårlige. Ting som aldrig bliver glemt. Og ja uret, baretten og medaljerne er tilbage fra den tid, som føles som i går til tider, men som nu ligger 25 år tilbage på Balkan. 

Torben
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar
(03-01-2022, 09:27 PM)Appleboy Skrev:
(03-01-2022, 08:49 PM)TH Skrev:
(30-12-2021, 11:26 PM)Appleboy Skrev: Hev dette frem her til aften - så Dr. NO...... mit ældste ur

Købt da det udkom hos Fahrendorff i Haderslev - min egen fødeby. Det ur har givet mig mange minder, herunder flere udsendelser som soldat.

Hej Torben
Jeg mindes ikke, at have set dig poste det ur før (Jeg kender selvfølgelig ikke alle brugers ure).
Billedet og den helt korte tekst du skriver siger mere end 3000 ord fra Hodinkee, og alligevel gad jeg godt høre mere. Jeg har ofte læst noget i stil med, at et godt ur er en god rejsekammerat, og jeg tænker at du må have noget der  Icon_Up

Anyways, her står den på nytårsfortsæt, så jeg øver mig i at gå med lænke. Indtil videre går det overraskende godt.

Mange tak - ja det rummer en del minder fra min soldatertid, både gode og dårlige. Ting som aldrig bliver glemt. Og ja uret, baretten og medaljerne er tilbage fra den tid, som føles som i går til tider, men som nu ligger 25 år tilbage på Balkan. 

Torben

Urer i sig selv ser fantastisk ud og med den historie og de minder, når det nye højder. Vild med ure, der på håndledet og i livet har vist deres værd.
Svar
Golden turtle SRPC 44 i dag.

İmage

İmage
[-]
  • runzuk5
Svar
Seiko skal lave et turtle i bronze :-)
Svar
İmage
Mvh Kim 
Svar
Disse to er kommet i dag, desværre måtte GO PanoMaticLunar “lade” livet…
Det fejler INTET, men syntes at det var lidt for “fint” til mig og derfor fik jeg det ikke brugt nok.

İmage

JLC Master Hometime og OMEGA Seamaster 300.


Sent from my iPad using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
[-]
  • 116520, Larsb, MichaelA
Svar
Den JLC er ellers også ret fin

Her er det et af mine foretrukne ure det sidste års tid på armen. Det har været et af de bedste køb længe. Imens træner min datter med ringe til vinter olympiaden.
İmage

Sendt fra min SM-G991B med Tapatalk
[-]
  • Jydepotten, Larsb
Svar
Årets første ur er landet på adressen, Casio GM-2100-1AER - uret er med metalkasse. Faktisk top lækkert og måske en keeper..... Så hvis man før har overvejet modellen i helt sort, kan dette varmt anbefales.

İmage
Svar
Tillykke :)
[-]
  • Appleboy
Svar
Har fået lyst til at gå lidt af vintage Omega-vejen igen efter at have brugt arvestykket fra oldefar/farfar gennem julen. Jeg er dog ret øm over for arvestykket, så tænkte det var tid til en “vintage Omega beater”

İmage
Mvh Danny  Icon_smil
[-]
  • cfnissen, Esni, HG, KOP, Larsb
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: OleJ,4 gæst(er)