DAGENS UR
(26-03-2021, 11:34 AM)KimT Skrev: Jeg har svært ved at ligge den nyankomne fra mig :-)

Det kan du ellers gøre en hel uge, uden at det går i stå!  Icon_cool

Eller går upræcist for den sags skyld. Er der ikke noget med, at IWC har en eller anden mekanisme, der gør, at torque forbliver den samme inden uret stopper sig selv også selvom der er mere tilbage i fjederen?
[-]
  • cfnissen
Svar
Jo, selve værket kan gå længere tid, men de har begrænset det til 7 dage hvorefter det stopper for at sikre sig en helt ensartet gang.
Svar
(26-03-2021, 11:34 AM)KimT Skrev: Jeg har svært ved at ligge den nyankomne fra mig :-)

İmage
Its the best Pilot watch ever made,in my opinion.And if the crown did not
dig into the back of my hand,a watch i would have to own.Congratulations Icon_smil
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
[-]
  • doxa300, Larsb
Svar
Svære valg
İmage
Svar
Tak Willy

Flere nævner det med kronen, så jeg er spændt på om det bliver et “issue” Indtil videre har jeg haft det er par dage og ikke skænket den en tanke, så jeg håber ikke den vil volde problemer.
[-]
  • willy
Svar
God weekend..

İmage
Mvh Kim 
[-]
  • BadHamster
Svar
(24-03-2021, 11:18 PM)KimT Skrev: Tak

Jeg er normalt ikke til så store ure, men har altid kigget langt efter BP når jeg så det på armen af andre. Så nu blev det tid :-)

İmage


Det er SÅ flot - stort tillykke! Man kan også få dem til en virkelig skarp pris nu, så man får rigtig meget ur for pengene!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Vanmoof-ing :-)

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • BadHamster, PHO, willy
Svar
Så blev dagen lige lidt bedre :-)

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • Jens, jvi1, KOP, PHO
Svar
Nåh, du er nok kommet på Rolex bølgen, tillykke, den er flot den nye sub
Og betydelig mere velproportioneret end 114060!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)