DAGENS UR
(10-08-2020, 01:10 AM)jonasw Skrev: Ej pis. Fik en mail om at chrono24 havde lavet en double booking, så det ur de var klar til at sende ikke fandtes længere. Held i uheld er jeg begyndt at kigge i en anden retning - tudor pelagos, hold da op et ur, uden megen mere pris.

Sent from my iPhone using Tapatalk


Pelagos er et kongeur

İmage
Mvh Kim 
[-]
  • cfnissen
Svar
(10-08-2020, 07:36 PM)KimT Skrev: Har lige prøvet her og det virker fint.


Jeg kan ikke - Mac + Safari vil kun åbne siden, når jeg tilgår det via urdebatten.dk  Icon_computer

Ikke fordi det er noget problem, men jeg undrer mig bare ........... og skal have lavet min genvej om  Icon_blink
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Mystisk, jeg har ikke problemer i Safari.
Svar
Det er nok bare min maskine, så - ikke vigtigt ! Jeg laver bare min genvej om til urdebatten.dk  Icon_smil
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Dagens ur er ikke mit eget, men et jeg fik lov til at prøve da vi var nede og kigge efter nyt ur til fruen. Der er tale om et Rolex Cellini, som nu er gået ud ad produktion.İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Fedeste Rolex serie efter Explorer!
Svar
Vi endte med at gå tilbage i butikken for at købe et ur til fruen. Her er første billede af det.İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Nogle gange (forbløffende mange gange, egentlig) rammer iPhone 11 Pro bare plet.

İmage

FPJ Chronometre Bleu med rem fra A Collected Man og solskin.


Faldt i gryden som barn. Elsker konsekvenserne. Se mere på Instagram - @cfnissen

Svar
Der ur er bare super lækkert!!!

Bytter gerne med min højre arm ;-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • cfnissen
Svar
Avantismo: Var det ikke noget med at sælge det til mig, du har alligevel så mange. Kan se du har modellen med ETA bevægelsen - mums.


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • cfnissen, KOP
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 7 gæst(er)