DAGENS UR
Seamaster

İmage
Svar
Mens hjemmearbejdscomputeren opdaterer


İmage
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • Esni, Madeno1
Svar
Nyt havebord

Det skulle fejres med et ur billede :)

İmage
Mvh Kim 
Svar
Stadig Speedy her, men nu må det snart være tid til noget nyt (på armen :-))

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Der nydes en Viborg Bryg ("Grillsparkeren" - Mexican Lager) på altenen, mens jeg glæder mig over 2 næsten lige gamle eksempler på finmekanik !! Seiko 6217-8001 "62mas" fra 1967 og mit nytilkomne Leica M3 fra 1962 :-)

Begge er i øvrigt "still going strong" den dag i dag !!

İmage
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Ud over nogle fine ure er den øl super god

Sendt fra min SM-G975F med Tapatalk
[-]
  • pbr
Svar
(06-08-2020, 07:02 PM)pbr Skrev: Der nydes en Viborg Bryg ("Grillsparkeren" - Mexican Lager) på altenen, mens jeg glæder mig over 2 næsten lige gamle eksempler på finmekanik !! Seiko 6217-8001 "62mas" fra 1967 og mit nytilkomne Leica M3 fra 1962 :-)

Begge er i øvrigt "still going strong" den dag i dag !!

İmage


Dejligt at se at der er gang i de analoge kameraer som også er en af mine passioner. Jeg har anvendt stort set alle leica i gennem de sidste 35 år men er landet på the ugly duckling M5. Første målsøger kamera med indbygget lysmåler 1973 til 1976. Lidt større og passer derfor godt til mine store hænder. Og til lejligheden min konfirmations ur fra samme årgang.
Held og lykke med M3. Super kamera.
İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Så er der bestilt et grail. Jeg glæder mig til at modtage - İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Smuk klassiker  Icon_not
Mvh Kim 
Svar
Enig. En klassiker. Skal det være Seamaster skal det være denne. Er ikke så vild med de skeletterede visere på de senere. Men ville ønske at den ikke havde helium ventilen. Min datter har samme model i medium size uden. Så meget pænere. Altså efter min snag. No offence.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)