DAGENS UR
Der røg lige en NATO rem på Aquatimer’en

İmage

Go’ søndag.
Kamstrup

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • KlausM, Larsb
Svar
Jeg bliver mere og mere glad for denne automatiske Seiko Lord Matic, cal. 5606-7192 fra Suwa Seikosha fabrikken 1974 (på trods af det lidt “sleezy” navn ) !

Lige nu er uret på en sort croco rem, der klæder uret godt - men jeg har en jubilee lænke på vej til det, som jeg er spændt på.

Kvaliteten er imponerende på disse gamle japsere, som stadig kan findes til rimelige penge

Størrelsen svarer til en Datejust fra samme periode - omkring 35-36mm (uden sammenligning iøvrigt).

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • JJensen, p.sebastian
Svar
Mit "dagens ur" bliver mit Citizen Ecodrive AW1520-51E, som er det første ur jeg har prøvet at skifte en lænke på. Jeg er selv godt tilfreds. İmage

Sendt fra min VTR-L29 med Tapatalk
Med venlig hilsen 

Kristian / Krellef
[-]
  • tg
Svar
Har skiftet til mit Casio

İmage
Med venlig hilsen Michael

Mine Breitling ure gennem tiden
[-]
  • Claus Tukjær
Svar
Så krøb jeg op fra 36mm til 43mm - og nød en dejlig lang tur i skoven tidligere i dag.

İmage

/Bjørn
Svar
Et ur som ikke har fået tid på håndleddet længe, og egentlig kun kom på igen pga. jeg overvejer et salg. Har nu siddet de sidste 6 dage i streg... İmage

Sendt fra min ONEPLUS A5000 med Tapatalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Stadig UN - nu i flot, klart solskin

İmage

/Bjørn.
[-]
  • tg
Svar
(05-02-2018, 01:35 PM)bcmb Skrev: Et ur som ikke har fået tid på håndleddet længe, og egentlig kun kom på igen pga. jeg overvejer et salg. Har nu siddet de sidste 6 dage i streg... İmage

Sendt fra min ONEPLUS A5000 med Tapatalk
Ha ha, det er netop derfor jeg har svært ved at sælge et ur ;-)

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
Svar
İmage
Mvh Kim 

Jeg kan modstå alt, undtagen fristelser
[-]
  • Claus Tukjær
Svar
Netop modtaget i dag, først gang jeg køber et quartz... men blev betaget af det genta inspireret design og nu hvor pungen ikke er til AP, PP eller VC for tiden må man jo nøjes İmage

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk
[-]
  • phrede, tg
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 12 gæst(er)