DAGENS UR
Jeg ved ikke om jeg er på vej til at få en hjerneblødning men....

Dagens ur er stadig denne... Jeg tror dog at cirklen er ved at blive sluttet... Det første ur der var over 10K i pris for mig, var af en lidt større kaliber, og til trods for at jeg ikke har ejet den størrelse ure i flere år, er jeg igen blevet forelsket i mit tidligere.

Så... jeg overvejer om explorer skal videre, til trods for at det kun har været ude af AD’erens kløer i lidt over to måneder, og om jeg skal gå tilbage til uret der for alvor satte gang i dette for mig:

PAM 176

İmage

Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Svar
Dette (har vist også været med, omend uofficielt, i rummet) på en speedy tuesday:

İmage

-via iPhone
--
Keeperen var solgt, købt igen, solgt igen, købt igen men er nu en anden reference end den første "keeper"  Icon_lol
[-]
  • BadHamster
Svar
Når nu det er min fødselsdag på en hurtig tirsdag, så er det jo fint med en gave der passer til.
İmage

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
Svar
Oris her til aften
İmage
MVH Jesper

Rolex Explorer II (216570) og Pingo
Svar
(12-08-2019, 11:33 PM)sweeperdk Skrev: Jeg ved ikke om jeg er på vej til at få en hjerneblødning men....

Dagens ur er stadig denne... Jeg tror dog at cirklen er ved at blive sluttet... Det første ur der var over 10K i pris for mig, var af en lidt større kaliber, og til trods for at jeg ikke har ejet den størrelse ure i flere år, er jeg igen blevet forelsket i mit tidligere.

Så... jeg overvejer om explorer skal videre, til trods for at det kun har været ude af AD’erens kløer i lidt over to måneder, og om jeg skal gå tilbage til uret der for alvor satte gang i dette for mig:

PAM 176

Det tror jeg, du er  Icon_e_biggrin1 
Mit første Rolex bliver lige netop den model, du har der (når jeg altså engang kan nosse mig sammen til at spare op)
Svar
Pam 176 er et fedt ur - har selv haft det. Men jeg ville aldrig bytte det ud med et Rolex Explorer som dit !! Icon_smil
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
İmage

Hjerneblødning vel overstået.

Det kan godt ske at der kommer noget Panerai på et tidspunkt, men denne går ingen steder.
Svar
Fornuftigt valg må jeg sige. Havde det været den tidligere version af 214270, var der plads til forbedringer, men i den nyeste iteration funker det hele. Og så har jeg har ikke haft/prøvet andre ure med større bærekomfort - den lænke... mums. Skulle Panerai en dag komme på tale, ville det blive en 42mm Luminor med brun skive, centreret sekundviser, fast bagkasse og det foregående lænkedesign, men den findes ikke desværre.

/Mikkel
[-]
  • sweeperdk
Svar
Seiko på erika mirage

İmage
Mvh Kim 

Jeg kan modstå alt, undtagen fristelser
[-]
  • BadHamster, pbr, phrede
Svar
Torsdags månen:

İmage

-via iPhone
--
Keeperen var solgt, købt igen, solgt igen, købt igen men er nu en anden reference end den første "keeper"  Icon_lol
[-]
  • BadHamster
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: Avantismo,7 gæst(er)