SIHH 2018
#31
Goddamn it, JLC. Det er noget af en serie de har lavet baseret på Polaris.

https://monochrome-watches.com/jaeger-le...aph-price/

Spændende blanding af retro-modeller med /uden alarm og så modellerne med nyt look, stopur og world-timer. Og så med blå eller sorte skiver.

Og der er endda også en guld-model med grå skive. Ganske flot.

Retro-modellerne er flotte, men måske set før. Der er dog mange små detaljer, der er anderledes end tribute-modellerne fra 2008, bl.a. finish på kasserne.

De nye skal jeg lige vænne mig til. Kan se Polaris-dna, men skal lige have kigget lidt på dem.

Hvad siger I andre?

Claus


Sent from my iPad using Tapatalk

Svar
#32
Jeg er skudt i knæ Claus,
De alle er i min ikke forudindtaget  Icon_blink
Så lækkert at jeg bare  Icon_drool Icon_drunken Icon_hjerte
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen
Svar
#33
Memovoxen, selvom den er 1,5 cm tyk, ser bare så fristende ud. Jeg må se, om jeg kan få en chance for at se den I virkeligheden. Nu har jeg set på en del billeder af din, Claus, og det er ligesom der mangler et eller andet i forhold til originalen, men om det er et problem I forhold til, at et jo er et ur der er 50 år yngre, har jeg ikek helt besluttet mig til endnu. Det skal jo netop ikke bare være et genooptryk af originalen.
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
[-]
  • cfnissen
Svar
#34
Jeg har læst, set og rørt ved mange ure samt ejet lidt forskelligt i mine år som ur tosse,
Og meget har ændret sig som tiden er gået.

Men en ting har altid lige siden jeg lærte uret at kende ligget helt fast og det vil aldrig ændre sig,
JLC Polaris er det fedeste ur ever det vil altid være mit drømme ur hvis pengene var der.

Det er ikke det dyreste nej og ser på billeder måske ikke ud af noget særligt,
Men når man står med det i hånden og prøver det på armen,
Så falder det hele (for mig) i hak.

Det er underspillet luksus på den helt rigtige JLC måde,
Og designet er historisk mens uret på samme tid går til alt i 2018.

Der er kun at  Icon_not for det ur.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen
Svar
#35
Det bedste jeg har set endnu er jlc polaris memovox, den er fed, men desværre nok også for højt til mit håndled.

Jeg kan godt forstå hvorfor KimT er vild med de lilla AP, måske lidt for vovet til mig dog.

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
Svar
#36
Hvis du læste jeg var vild med de lilla AP, så har jeg formuleret mig dårligt ;-)
Svar
#37
(16-01-2018, 08:38 PM)KimT Skrev: Hvis du læste jeg var vild med de lilla AP, så har jeg formuleret mig dårligt ;-)
Nu skal vi ikke lade sandheden komme i vejen for en god historie ;-) måske lidt overfortolket.

Det er en lidt speciel farve, men det er vel nødvendigt, hvis de vil blive ved med at malke samme ko.

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
Svar
#38
(16-01-2018, 09:06 PM)tg Skrev:
(16-01-2018, 08:38 PM)KimT Skrev: Hvis du læste jeg var vild med de lilla AP, så har jeg formuleret mig dårligt ;-)
Nu skal vi ikke lade sandheden komme i vejen for en god historie ;-) måske lidt overfortolket.

Ha ha, nej det kan jeg sgu ikke have hængende på mig. Jeg synes IKKE om dem ;-)
Svar
#39


[-]
  • cfnissen, KlausM
Svar
#40
Dette opslag fra Klarlund fandt jeg interessant.

Modellerne er åbenbart ikke officielt lanceret endnu, men den Radiomir med lys skive, er godt nok fin IMHO.

İmage

İmage

İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)