SIHH 2018
#61
(30-01-2018, 11:04 PM)KlausM Skrev: Enig Jon. Flot ur den Tipo i alle udgaver.
Mvh
Klaus

Year!  Icon_Up

Holder den i virkeligheden så ender den på armen af mig!

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#62
(04-02-2018, 09:22 PM)cfnissen Skrev: Jeg fandt en video med den nye Polaris, hvor man kan høre ringetonen fra alarmen. 

Lækker lyd. Nu er det et stykke tid siden at jeg har haft et af de ældre Memovox i hånden, men er ringetonen her ikke lidt mere rigtig "vækkeursagtig" ift. de ældre Memovox´s mere summende lyd?
Svar
#63
Jeg har efterhånden lyttet til nogle stykker, og det virker som om, at lyder bliver klarere og med mere klang. Men jeg har også hørt ældre modeller med en fin klang. Der var en, der posted en optagelse af en gfanske bestemt model, som jeg ikke længere kan huske hvad hed. Den havde en helt fantastisk klang. Jeg har forgæves ledt efter indlæget, emn det er ikke lykkedes at finde det.
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar
#64
Jeg har kun haft glæden en 3-4 gange og der var de klart mere summende ift. denne mere fine klang..... som jeg i øvrigt rigtig godt kan lide Icon_smil
Svar
#65
(06-02-2018, 02:53 PM)KimT Skrev: Jeg har kun haft glæden en 3-4 gange og der var de klart mere summende ift. denne mere fine klang..... som jeg i øvrigt rigtig godt kan lide Icon_smil

Jeg har nedenstående, og den ringer/klinger også, ligesom på videoen... men jeg har også en anden gammel alarmklokke, efter samme princip men som ikke er JLC, og den summer bare. Slet ikke samme oplevelse som JLC... den kan altså bare et eller andet  Icon_drunken

İmage
Svar
#66
Den model fra JLC er bare gammel kærlighed som aldrig ruster for mig. Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • HG
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)