Går jeres børn med ur?
#1
Så har den ældste arving, der er 14, fået et ur i julegave, gad vide hvorfor han syntes det er spændende Icon_e_biggrin1

Går jeres mindreårige børn med ur, eller hvis de er voksne, gjorde de da de var børn?

Nedenfor fotografet med mit 1. juledags ur (det er mit JLC og sønnikes Tissot).

İmage
Mvh
Morten
Svar
#2
Mine børn har altid gået med ur, både men datter og min søn, men en egentlig interesse for ure er for min søns vedkommende først kommet inde for de sidste 4-5 år - han er 27. Det begyndte med, at han lånte mit Rolex. Det første mekaniske ur var et Oris, og efterfølgende har han købt et vintage Omega. Men mit Rolex er stadig ofte på armen. Min datter interessere sig ikke så meget for ure. Hun kan godt lide ure og ved, hvad hun synes er pænt, men derudover går hun ikke så meget op i det. Hun er mere til smykker Icon_smil
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar
#3
Min knægt startede med et automatisk Seiko (jeg kan ikke huske den nøjagtige model) i en rimelig ung alder og fik et Tag Heuer da han var omkring 14 som han stadig bruger i dag.

Seiko kan jeg ikke lige finde et billede af, men hans TH er det der ligger i forgrunden og hans mors ferieur - der i øvrigt er magen til - i baggrunden på billedet.
her.İmage
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar
#4
Min søn har et Seiko Shogun. Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen
Svar
#5
But of course ;-) Vi skal jo give baccillen videre!

Men nok først for alvor fra den dag de bestod deres studenter-eksaminer.

Min datter fik et nyt ur, mens min søn ‘arvede’ et fra mig.

Begge JLC selvfølgelig - og begge fik et Reverso.

İmage

Jeg smiler stort når jeg ser dem. Dels pgra. den sentimentale værdi og dels fordi det nok er min yndlingsmodel fra mit yndlingsmærke.

Claus


Sent from my iPad using Tapatalk

[-]
  • Larsb, Stensbjerg
Svar
#6
Min søn købte for præcis et år siden sit første automatiske ur, et Logines Heritage Flagship i London, som 19 årig
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar
#7
Mine drenge er så småt begyndt. 

De er dog kun 11 og 13 år, så deres håndled kan ikke bære særlig store ure endnu. 

Regner med at de får nogle SKX007 på natorem i løbet af 2018
Mvh Kim 
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar
#8
İmage
Jeg har fået lov til at prøve sønnens Datograph her i julen. Jo, han interesserer sig i høj grad for ure.
JK


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#9
Mine børn går ikke med ure endnu, dog har min datter et lego ur og et med en figur fra frost...hun er kun tre... Jeg har købt et ur til både hende og drengen da de blev født, som de vil få når de bliver 21. Jeg har til pigen købt et Speedmaster og til min søn et Vulcain fra deres respektive fødeår. İmage

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk
Svar
#10
Mine piger (17 og 21år) bruger mobilen men begge har vist interesse for især min Submariner.
Jeg burde nok se at få givet dem en Datejust :-)
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)