Går jeres børn med ur?
#11
(26-12-2017, 05:29 PM)jk Skrev: İmage
Jeg har fået lov til at prøve sønnens Datograph her i julen. Jo, han interesserer sig i høj grad for ure.
JK


Sent from my iPhone using Tapatalk

Din søn har særdeles god ursmag Icon_Up



(27-12-2017, 10:14 AM)p.sebastian Skrev: Jeg har købt et ur til både hende og drengen da de blev født, som de vil få når de bliver 21. Jeg har til pigen købt et Speedmaster og til min søn et Vulcain fra deres respektive fødeår.

Det er god stil Icon_party
Mvh
Morten
[-]
  • cfnissen, Vognmanden
Svar
#12
Sønnike, Seth, vil absolut have et Rolex dykkermodel men er så fornuftigt at han vil indtil videre bruge sin vintage Citizen mekanisk automat fra 1966.
Rolex lænke kan ikke forkortes nok og for originalitetens skyld vil han ikke have nogen velcro etc.

İmage

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
#13
Min datter på 2 år har noget tid gået med fars ure, mest Ventus Mori og Seiko 5 sport. De kan holde til at "lege ur" som far. I forgårs fik hun dog sit første ur. Det var farfar der havde fundet det ur han havde da han var ung. Det går ikke, men har en fixo-flex lænke, der kan laves så lille, at det kan sidde på hendes arm. Perfekt til at lege ur.
İmage


Sendt fra min E5823 med Tapatalk
Svar
#14
God aften. De 2 store på 16 år og 18 år går med DW ur. Den lille på 8 år har mere intresse i ure. Han ønsker sig et omega af ældre model til sin konfirmation. Men vi er startet med et børne ur med opgraderet læderrem.

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • cfnissen, Larsb, tg
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)