Sub 116610LV
#1
Question 
Hej, 

Jeg går og flirter lidt, med en grøn Sub, 116610LV.  Icon_diver
Men bliver man træt af det grønne look over tid? 

Smag er forskellig - men er nysgerrig efter at høre fra andre 116610LV ejere. 
Når et ur har en så markant farve, kan man så have alverdens tøj på hertil. Eller tilpasser I tøj farve til uret? 

Jeg har i dag i en sort Sub., 116610LN - som jeg skal sælges til fordel for Hulken.
Har haft mange ure gennem årerne - men altid været almindelig sort Sub, SD etc. 

Et grønt ur vil være vovet for mig - men jeg er sgu lidt småforelsket.

For og imod søges.

Mvh. og glædelig Jul
Svar
#2
Hej Sub77,

Jeg har haft en 116610LV i halvandet års tid nu, og tidligere har jeg haft en 16610LV i en årrække. 116610LV'en blev købt i erkendelse af at jeg aldrig skulle have solgt 16610LV'en... Jeg syntes at den grønne farve tilfører et friskt pust til den lidt konservative almindelige sub. Jeg har dog aldrig haft en almindelig sub, men havde en årrække, samtidig med 16610LV'en en sortskivet daytona.

Hvis jeg kun havde et ur skulle det ikke være en grøn sub, så ville jeg gå efter den sorte eller noget helt andet. Men som supplement til mine andre ure syntes jeg den grønne sub er perfekt. Dybden i den grønne farve er fantastisk og den står rigtigt flot i solskin.

Skulle jeg nævne en, for mig, lidt negativ ting er det at uret giver noget mere opmærksomhed end f.eks. den sortskivede daytona gjorde, ikke altid lige fedt hvis man møder nogle af disse urignoranter der bliver forargede hvis man har et rolex på.

Tilbage til dine spørgmål. Bliver man træt af den grønne farve, jeg bliver ikke. M.h.t. tøj så syntes jeg den går til overraskende meget, så ingen problem her heller.

Så go ahead Icon_party
Mvh
Morten
Svar
#3
Er selv kun til sort men jeg er også en kylling...men go for it!
Hvo intet vover intet vinder!
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#4
Jeg skulle også først overbevises. Men det skete, og jeg har nu haft min i nogle år, og den bliver afgjort ikke den første, der ryger ved en handel en gang i fremtiden. Klik på min signatur, linket er godt nok lidt outdated; men baggrunden for min 116610LV holder stadig.

Glædelig jul!

/Bjørn
Svar
#5
Tak for svar - påskønnet. 
Nu er bolden spillet tilbage til mig...tør/tør ikke - jeg gør det sgu Icon_diver Icon_e_biggrin1
Svar
#6
Grøn er lækkert. 

Og the moneywatch  Icon_blink
Mvh Kim 
Svar
#7
Grønt er godt. Både om håndleddet, for øjnene og i maven!

/Bjørn
Svar
#8
Jeg kan kun bakke op om "Hulken"
Super fedt ur som bestemt er på min ønskeseddel.
Men hvis jeg "KUN" skule have et ur. Så var Hulken nok ikke mit første valg. I min verden så signaler Hulken at man helt bestemt har flere ure, og at ham der har valgt den dag at tage sit grønne sub på, med f.eks et ensfarvet suit, eller ensfarvet mørk Vhals sweater, nok smider et andet fedt ur på armen dagen efter...

Hilsen
Lars

 
(24-12-2017, 12:42 PM)Sub77 Skrev: Hej, 

Jeg går og flirter lidt, med en grøn Sub, 116610LV.  Icon_diver
Men bliver man træt af det grønne look over tid? 

Smag er forskellig - men er nysgerrig efter at høre fra andre 116610LV ejere. 
Når et ur har en så markant farve, kan man så have alverdens tøj på hertil. Eller tilpasser I tøj farve til uret? 

Jeg har i dag i en sort Sub., 116610LN - som jeg skal sælges til fordel for Hulken.
Har haft mange ure gennem årerne - men altid været almindelig sort Sub, SD etc. 

Et grønt ur vil være vovet for mig - men jeg er sgu lidt småforelsket.

For og imod søges.

Mvh. og glædelig Jul
Svar
#9
Ellers kan du jo prøve at finde/lave en modded Seiko 5 diver og smide den på armen et stykke tid. Det burde være en snas billigere :)
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)