Afstemning: Sort eller blå
Denne afstemning er lukket.
Sort Original
0%
0 0%
Blå Ny
0%
0 0%
Total 0 stemme(r) 0%
* Du stemte på dette [Vis resultater]

Daytona 116523- mulighed for en ny skive
#1
Hvad siger I?

Jeg var forbi Wempe i dag og fik tilbudt, at få en ny skive i og nye visere til en meget god pris (jeg kan ikke videregive denne). Jeg har været meget glad for den neutrale sorte skiver, men blev sgu lun på den blå med romertal og små røde visere...... Icon_drool

Er der gensalg i Daytona med denne blå skive, eller skal jeg beholde den sorte? Daytona'en skal nemlig sælges når det bliver min tur i køen til en SD 43.....
Svar
#2
Hvis prisen er god og det ikke dermed bilver et Frankenwatch, så skift dog. Selvfølgelig under forudsætning at, at du beholder den anden.

/Bjørn
Svar
#3
Ændringen kommer til at blive lavet af Rolex, så jeg er ikke at det bliver en Franken.

Hilsen

Clement
Svar
#4
Jeg er vild med den skive du overvejer og ville gøre det, hvis prisen er god. Er den det og sørger du for at beholde den gamle, skal du efter min mening ikke være bekymret for værdien.
Svar
#5
Jeg vil sige det komme an på hvor længe du planlægger at beholde det...
Svar
#6
(20-12-2017, 10:16 AM)KimT Skrev: Jeg er vild med den skive du overvejer og ville gøre det, hvis prisen er god. Er den det og sørger du for at beholde den gamle, skal du efter min mening ikke være bekymret for værdien.


Kan kun dublere det, Kim skrev.
Do it, hvis prisen er OK (= lav) og hvis du kan beholde den originale skive.
I den blå skive med røde visere er der meget mere sexy omdrejninger end i den originale og noget afdæmpet sorte.

Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)