Benarus Megaladon 5
#1
İmage

Voldsom lumen

İmage


Det er altså fantastisk dette ur.

Lidt data først:

2500 meters dybde klarer dette beast

Størrelse: 49 mm, lug til lug 53,5 mm, højde 19 mm.

Vægt 325 g på stållænke. Med alle led 344 g! På læderrem 215 g.

Urværk Miyota 9015 som i dette tilfælde går rigtig godt. + 4 sek pr døgn.

İmage

Det er klart designet til at kunne klare hvad som helst. Lumen på dette ur har jeg ikke set overgået. Man kan faktisk bruge det som lygte om natten :-)

Så Michael nu kører det for os i det store gear

Her lidt billeder :

İmage
..
İmage
..
İmage
..
İmage
..
İmage
..
İmage

Flot bagkasse. Her nr 98 ud af 150 stk
..
İmage

Benarus vs Pingo

İmage

Mega fed rem fra Heroic 18. Tilkøbt hos CT-Watches

İmage
..
İmage
..
İmage
..
İmage



Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • Larsb
Svar
#2
Så kom det endelig og det er noget af en klokke, så tillykke med det Icon_Up

Selv lænken er lækker lavet. Icon_party

Ps. det er forøvrigt noget af en pakning der vises på billedet
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • runzuk5
Svar
#3
Lænken hører absolut til noget af det bedste jeg har prøvet. Seriøst. På trods af vægten sidder uret ikke og rutcher rundt. Lænken virker blød i det pga de mange led. Og spænde med microjusteringer er faktisk en tak bedre end hvad der eksempelvis sad på Edox. På et tidspunkt skal jeg prøve min nye canvas rem fra Heroic 18. Men lige nu er lænken bare så FED!! Nu skal jeg ind og læse med opladet lumen


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#4
Det er nogle fede remme du har liggende og med 24mm så er der jo rige muligheder for at prøve lidt af hvert.

Jeg har været ved at kigge lidt på dem der står bag firmaet og deres ide bag Megalodon, men er ikke blevet meget klogere, så har kigget en del efter nogle gode sider med info ud over de sider jeg selv har fundet frem.
http://wornandwound.com/interview-steve-...s-watches/

Der er forøvrigt en flot form på selve kassen på dit ur og husker godt lænken, som meget behagelig. Den rem jeg har fået på mit er i den grad behagelig at gå med i det daglige og meget passende til uret. Nu er det jo ikke til at overse sådan en klokke og har da også fået kommentarer med på vejen, men de fleste positive Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • runzuk5
Svar
#5
Ja Michael, den side du har linket til viser meget fint hans tanker bag de to firmaer, RAVEN og Benarus.
Benarus er jo et tysk mærke med shipping fra Hong Kong. Og det tror jeg vi skal være glade for rent prismæssigt. Ellers havde disse ure ligget i et højere prisleje!

Lidt mere info her

http://www.ravenwatches.com/author/steve/
Svar
#6
Nu på FED canvas rem fra Heroic 18 İmage
..
İmage
..
İmage
..
İmage

210 g på remmen


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#7
Den er ret fin på kanvas rem og det er sikkert rigtig behageligt at gå med Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#8
(21-11-2017, 12:26 PM)Miwes Skrev: Den er ret fin på kanvas rem og det er sikkert rigtig behageligt at gå med Icon_Up


Den er super lækker. Faktisk mest en læderrem. Yderste lag er canvas. Heroic 18 er et fedt mærke


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#9
Hvad skal man med baggrundsbelysning i bilen??
İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#10
Stadigvæk canvas fra Heroic 18
İmage
..
İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)