Talking Watches med Pras
#11
Det kan nåes endnu Kim   Icon_blink
Selvom det må blive en hvid en af slagsen  Icon_e_biggrin1
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#12
Videoen var en del 2. Video 1 er lidt bedre


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#13
Sløj runde 1 med ham - ultra sløj runde 2....

Han har sikkert "ringet ind" og ligget på sine grædende knæ og bedt om at få lavet en runde to for som han siger så har han jo købt ind til netop anden runde...  Icon_sign

Vedr. PP - Så er der sq "desværre" en del af deres  "basis" ure der tiltaler mig en del - om det nogensinde sker aner jeg ikke dog da jeg ikke er milliardær....
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#14
EN del af Hodinkees forretningskoncept er at gøre nye mennesker til ure, hvilket jeg tror liggr bbag beslutningen om at få Pras ind. Når man ser på de personer, der har været inde omkring Talking Watches, så er der en overvægt af personer, der er mere kendt for deres primære virke som sportsmand eller musikker end for at være ursamler. Nogle er både ursamlere og urkendere, mens andre bare samler ure, fordi det gør "man", hvis man er noget. Og Pras er så ikke så meget urkender, bare samler.
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar
#15
(15-11-2017, 08:44 AM)gmt-geek Skrev: Sløj runde 1 med ham - ultra sløj runde 2....

Han har sikkert "ringet ind" og ligget på sine grædende knæ og bedt om at få lavet en runde to for som han siger så har han jo købt ind til netop anden runde...  Icon_sign

Vedr. PP - Så er der sq "desværre" en del af deres  "basis" ure der tiltaler mig en del - om det nogensinde sker aner jeg ikke dog da jeg ikke er milliardær....

Tøm lidt af den gyldende trekant så er der til en r.vfuld Rapper PPer Icon_blink Icon_e_biggrin1 Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#16
Personligt synes jeg faktisk at han har en udemærket tilgang til urene. Han er ikke helt tabt bag en vogn når det kommer til “indmaden”, omend han tydeligvis ikke et et horologisk leksikon. For mig virker det som om han køber urene fordi han synes de er super fede at se på. Jeg tror han kigger på armen og tænker “det er fandenfiseme et fedt ur”. Og til syvende og sidst, så synes jeg det må være det primære, uagtet om det er et ur til 500 kroner eller 4 millioner (tal grebet ud af den blå luft).
[-]
  • Avantismo
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)