Første handel på WUS
#1
Hej med jer.
Jeg er stadig en nybegynder på dette forum, men jeg har læst meget både her og på WUS.
Jeg tænkte jeg ville dele min oplevelse af mit første rigtige urkøb med jer. Sådan noget synes jeg nemlig selv er sjovt at læse om
Jeg har et par divere i forvejen. Tag heuer aquaracere som jeg er rigtig glad for,så jeg besluttede mig for at gå dress vejen.
Det måtte dog stadig gerne være lidt sporty, så Valget faldt på Tudor date+Day. Efter lidt tid fandt jeg den rette annonce på WUS og kontaktede sælgeren. Pakken kom i dag, og sådan så det ud.
Jeg er meget tilfreds, uret var helt som lovet.
Det er dog en smule spændende at købe et ur man ikke har set, af en mand man ikke har hilst på.
Eneste anke er at det næsten ser federe ud på armen af min kæreste.
Any way. Det var en god oplevelse at købe på WUS.
İmageİmageİmageİmageİmageİmage

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk
Tag Heuer - Wan2110
Tag Heuer - Calibre 72 Countdown Chronograph
[-]
  • Larsb, Smilla
Svar
#2
Tilykke. Det er et nydeligt dresswatch.
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar
#3
Det ser meget godt ud. Der mangler et wristshot af det på din kærestes arm. Det ville ikke være første gang, et ur er overtaget af en kæreste. Det åbner jo så bare for at se efter endnu et ;-)

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
Svar
#4
Tillykke med uret, er den 38mm?
Jeg ville nok skifte remmen til lizzard eller crock


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#5
Tillykke, Super fedt ur Icon_blink
Svar
#6
Jeg bliver nødt til at spørge hvad WUS er. Tænk hvis nu jeg gik glip af en fed side at finde ure på. Er det watchuseek?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#7
(07-01-2018, 05:57 AM)ALGJ Skrev: Jeg bliver nødt til at spørge hvad WUS er. Tænk hvis nu jeg gik glip af en fed side at finde ure på. Er det watchuseek?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeps det er! Daglig tale bliver det kaldt WUS! ellers angående handler.. Kender du appen /siden watchrecon?

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk
Svar
#8
(07-01-2018, 10:17 AM)whoa Skrev:
(07-01-2018, 05:57 AM)ALGJ Skrev: Jeg bliver nødt til at spørge hvad WUS er. Tænk hvis nu jeg gik glip af en fed side at finde ure på. Er det watchuseek?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeps det er! Daglig tale bliver det kaldt WUS! ellers angående handler.. Kender du appen /siden watchrecon?

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk


Den kendte jeg heller ikke. Men den henter jeg straks.

Jeg kan mærke, at det her kan blive dyrt


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#9
Hehe ja det kan det! Jeg holder mig dog stadig under 15000 xD og klart mest under 5000

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)