Så er det tid til læsning - Hodinkee Magazine #1
#1
Forleden kom mit eksemplar af Hodinkee’s blad med posten.

I dag er det fridag og regnvejr. Så er det vist tid til at læse lidt.

Flot er det.

İmage

Kvaliteten af bladet er i top med lækkert papir, flot layout og vilde billeder.

Her er indholdsfortegnelsen. Som I kan se er emnerne lidt blandet.

İmage

Og her er en hurtig bladren igennem bladet. 





Claus






Sent from my iPad using Tapatalk

[-]
  • Michael F
Svar
#2
Hvordan er Closing Thoughts artiklen?
Jeg kom af en eller anden årsag aldrig helt igennem Absurdistan selvom jeg egentlig godt kunne lide stilen. Og han var interessant nok i stolen hos Hodinkee forleden.
Som celebrity urtosse har han i modsætning til andre stjerner måske nok ikke uanede midler til at indfrie drømmene. Interessant at følge med, hvis han holder i hos Hodinkee.

Mvh Jens
[-]
  • cfnissen
Svar
#3
(07-10-2017, 07:14 PM)Jens Skrev: Hvordan er Closing Thoughts artiklen?
Jeg kom af en eller anden årsag aldrig helt igennem Absurdistan selvom jeg egentlig godt kunne lide stilen. Og han var interessant nok i stolen hos Hodinkee forleden.
Som celebrity urtosse har han i modsætning til andre stjerner måske nok ikke uanede midler til at indfrie drømmene. Interessant at følge med, hvis han holder i hos Hodinkee.

Mvh Jens


Den er faktisk nok det tætteste på normale mennesker :-) Han snakker netop om et køb af et Rolex ur og begrænsede midler, ikke om dobbelt overlagte tourbilloner udført i unobtanium.

Ellers gode artikler - særligt en hardcore vintage-bil artikel om Benjamin Clymer’s 1965 Porsche.

Claus


------
Claus har været ur-interesseret i efterhånden mange år - det hele startede med at han fik lov til at låne sin fars Jaeger-LeCoultre ur som dreng - siden er det gået ned ad bakke. Kan følges på Instagram under navnet @cfnissen.

Svar
#4
Tak for anmeldelsen. Det lyder, som om det er pengende værd.
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar
#5
Ser fint ud og vel kun med reklamer for ure


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#6
(08-10-2017, 06:42 AM)jazzman Skrev: Ser fint ud og vel kun med reklamer for ure


Sent from my iPhone using Tapatalk

Relativt få annoncer, ca. 7 på ca 160 sider.

En af dem handler ikke om ure men om BMW 760i xDrive....med V12 motor og 601 hk

İmage

Resten er Rolex, Tudor, Breguet, Grand Seiko, Vacheron og Cartier.

Samt ‘samarbejdsartikler’ m/VC, Cartier og Grand Seiko, hvor de viser nye ting fra de tre mærker, men sat op som lækre artikler med fornuftigt indhold.

Se også lidt flere indholdsbilleder i tråden om urskiver.

Claus



Sent from my iPad using Tapatalk

[-]
  • Jens
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)