Medfølgende garanti bevis, ved salg af ur
Hvis jeg sælger et nyere ur, hvor der jo så er et garanti bevis med, kan en køber så gøre brug af det, hvis der sker noget med uret, indenfor garanti perioden, eller gælder det kun mig, og mit navn som står på kortet?
Svar
En garanti er vel en garanti ligemeget hvem der køber til hvem...tænkte bare jeg kan da godt købe en gave til andre også selvom mit navn står på indkøbet eller ?
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
(02-10-2017, 10:15 PM)Miwes Skrev: En garanti er vel en garanti ligemeget hvem der køber til hvem...tænkte bare jeg kan da godt købe en gave til andre også selvom mit navn står på indkøbet eller ?

Jo men det er mit fulde navn som står på garanti kortet.
Jeg går ud fra, at det er et garanti kort  Icon_lol
Svar
Jeg forstår godt din tvivl, men det ville undre mig meget hvis ikke garantien var gældende, ligemeget hvem der leverer uret til forhandleren Icon_blink
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
(02-10-2017, 11:02 PM)Miwes Skrev: Jeg forstår godt din tvivl, men det ville undre mig meget hvis ikke garantien var gældende, ligemeget hvem der leverer uret til forhandleren  Icon_blink

Jeg kunne selvfølgelig også bare tage ned til forhandleren, når jeg engang får tid, og lige spørge  Icon_e_confused
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)