Uhrmageriet er taget under konkursbehandling
#1
Fra tid til anden besøger jeg Uhrmageriets hjemmeside. De er iflg. Hjemmesiden tager under konkursbehandling.

Uhrmageriets Hjemmeside

Uhrmageriet I/S er taget under konkursbehandling ved dekret afsagt af Skifteretten i Aarhus den 12. september 2017.

Kunder, som har indleveret ure til reparation, vil blive kontaktet særskilt af kurator med henblik på udlevering.

Spørgsmål vedrørende ovenstående kan sendes til kristina.badstue@dlapiper.com.

For et par år siden blev de autoriseret OMEGA servicecenter. Hvordan kunne det går så galt?

Hvis man skal tolke udfra kundeoplevelser anmeldt på Trustpilot, så er kunderne nærmest blevet blæst ud forretningen. Der er beskrivelser af rigtig uforskammet kundebehandling. Man skulle ikke tro at man kunne drive forretning på den måde.

https://dk.trustpilot.com/review/www.uhrmageriet.dk

Måske er der noget her i fora, som ved noget.


Sent from my iPad using Tapatalk
Svar
#2
Eftersom der bliver handlet mere og mere på nettet, bliver virksomheder også undersøgt en del eller meget på nettet. Trustpilot er afslørende for serviceniveau og opfattelse af det niveau. Det er noget af forklaringen på dårlig købmandsskab. Muligvis en stor del af det. Derudover er Knud Pedersen jo lige ved siden af med masser af lækre ure. (de ligger middel på trust, men med mange spredte anmeldelser over tid).
Men ærgeligt er det da, for Uhrmageriet havde en ret flot stor butik synes jeg.
Svar
#3
Jeg var for første, og nu sikkert også sidste gang, i forretningen i august og fik en fin behandling. De havde nogle Nomos på tilbud, fordi de var holdt op med at forhandle dem. Vi fik en fin behandling, men han havde også spottet de ure, vi havde på. Det hjælper nogle gange, sellvom det er meget uklogt at prøve at bedømme folks købeevne efter hvad de allerede har, eller det tøj, de er på. Måske skal årsagen findes der.
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
[-]
  • Lars, Møller
Svar
#4
Der er en del af dem til salg på Lauritz.
Icon_+1
Svar
#5
Citat:Man skulle ikke tro at man kunne drive forretning på den måde.
Det kunne man så heller ikke....................
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)