Hvilket ur til ca. 3000 kr?
#1
Som overskriften lyder. 
Jeg søger et hverdagsur og har et budget på 3-4.000 kr. 

Det oplagte ville nok være Seiko SKX eller Turtle, men jeg er ikke helt hooked på dem. - er dog ret vild med Blue Lagoon urene, men de er lidt ude for rækkevide. 

Jeg har selv set på Redux - men som er fra USA og dertil kommer told osv. - Men jeg synes uret er rigtig pænt - kender dog ikke noget til kvaliteten.
https://reduxwatch.com/collections/watch...ype-a-39mm
İmage

Hvad kan i anbefale?
Svar
#2
Hvad med et Seiko Sumo eller Samurai?

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk
Svar
#3
Citizen laver også gode ure i den pris, men hvad er du til? Automatisk, quartz, solar? Og hvilken stil? Skal det være dykker?

Angående redux er de vist fine til prisen!

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk
Svar
#4
Hvad med et vostok amphibia, så har du stadig 2600kr at købe for, men med et hverdagsur på armen mens du beslutter dig.

Ellers er en sumo eller samurai gode bud. Det behøver jo ikke være den limited blue lagoon udgave af samurai, de normale er også fede.

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
Svar
#5
Jeg er mest til et dykkerur - og helst ikke alt for stort.

Der er et Turtle Blue Lagoon på chrono24 som jeg kan få til 3700 kr. inkl. porto. Så måske man bare skulle hoppe på der.
Svar
#6
(28-08-2017, 02:01 PM)tg Skrev: Hvad med et vostok amphibia, så har du stadig 2600kr at købe for, men med et hverdagsur på armen mens du beslutter dig.

Ellers er en sumo eller samurai gode bud. Det behøver jo ikke være den limited blue lagoon udgave af samurai, de normale er også fede.

Sendt fra min E5823 med Tapatalk

Jeg vil godt advare mod Vostok ure på den lange bane (ikke at forveksle med Vostok-Europe). Jeg har adgang til ca 40 Vostok ure, men har fravalgt dem min webshop grundet kvalitet og typisk 5 -. 6 måneders ventetid på dele hvis man skulle ønske en rep.

Dog som et "sjovt ur" er de fine nok.
Svar
#7
Det fik jeg hurtigt overstået.

Jeg har netop overført penge til køberen.
Det blev et Seiko SRPB11 - håber Turtle uret får overbevist mig helt. Jeg har selv haft det i hånden på en ferie, og farven var ret betagende.

İmage
Svar
#8
Fedt valg.

Jeg har selv et turle og er så vild med det, at jeg længe har overvejet Blue Lagoon versionen også.
Mvh Kim 
Svar
#9
Her stemmer jeg i med de andre - jeg har haft både den sorte Turtle og PADI Turtle og har nu en Pepsi Turtle SRP779J1 som i øjeblikket er hos urmageren og få monteret safirglas, ny lollipop sekundviser og coin edge lunette ! Det er super flotte og komfortable ure, hvor man får vanvittigt meget ur til pengene !! Icon_Up

Tillykke med et ur, som jeg er sikker på, du bliver glad for ! Icon_flag Icon_flag
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#10
Glimrende valg, jeg har selv et Turtle Coke (SRP789)

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)