En historie fra den virkelige verden
#1
Så har det kongelige postnord slået til.

Jeg skulle sende en urkasse til solpolering i sverige. Fra københavn -> Staffanstorp, værdipakke da værdibrev ikke længere eksisterer i deres produktsortiment. 405,00 (skriver: firehundrede-nul-fem).

Udskrift af min track and trace: (klokkeslet udeladt)


3.8.2017 - Posthus Kvickly 2630 - the shipment has been dropped off by sender
3.8.2017 - Brøndby pakkecenter - the shipment is under transportation
4.8.2017 - Brøndby pakkecenter - the shipment is under transportation
8.8.2017 - UPK Malmö - the shipment is under transportation
8.8.2017 - International postcenter - the shipment has arrived at the country of destination
8.8.2017 - UPK Malmö - the shipment is under transportation
8.8.2017 - International postcenter - the shipment has been cleared and released by customs
8.8.2017 - Toftnäs - the shipment is under transportation
10.8.2017 - Toftnäs - the shipment is under transportation
11.8.2017 - Toftnäs - the shipment is under transportation
11.8.2017 - PostNord - a letter notification has been sent to the recipient
14.8.2017 - Toftnäs - the shipment is under transportation
14.8.2017 -Coop Extra Eslöv - the shipment has been delievered to a servicepoint 
17.8.2017 - Coop Extra Eslöv The shipment item has been incorrectly sorted
17.8.2017 - Malmö SB Nord - the shipment has been picked-up for transportation

Tror I at min modtager nogensinde modtager det?
Imens bider jeg negle...........

Næste gang cykler jeg til Sverige.
Billigere, hurtigere og sikrer.

hilsen Loncar
Icon_+1
Svar
#2
Man kan sige at du får noget transport for pengene...

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
Svar
#3
Sygt. 

Jeg har lige købt et nyt Iphone cover til min mobil på ebay. 

Bestilte fra tyskland i tirsdag. Er monteret på telefonen nu.
Mvh Kim 
Svar
#4
I USA, hvor jeg jo boede en overgang, har enhver lille flække et sted - gerne som et hjørne af et supermarked - hvor man kan indlevere eller hente pakker til transport af mindst en håndfuld forskellige firmaer som Fedex, UPS, DHL, osv, og hvor man får rigtig service af mennesker. Det er mig helt ubegribeligt, at det samme ikke findes her, hvor vi i stedet måske har et firma, med en automat.

/Bjørn
Svar
#5
(17-08-2017, 11:23 PM)bjorn_e58 Skrev: I USA, hvor jeg jo boede en overgang, har enhver lille flække et sted - gerne som et hjørne af et supermarked - hvor man kan indlevere eller hente pakker til transport af mindst en håndfuld forskellige firmaer som Fedex, UPS, DHL, osv, og hvor man får rigtig service af mennesker. Det er mig helt ubegribeligt, at det samme ikke findes her, hvor vi i stedet måske har et firma, med en automat.

/Bjørn


Her i Viborg har vi bl.a. et par DHL stationer hos lokale handlende og kiosker, hvorfra man også kan sende pakker m.v. - stor var min skuffelse dog, da jeg har fornylig som privatperson ville sende en pakke med et kamera til en værdi svarende til f.eks. en nyere Omega ! Jeg fik at vide, at de ikke kunne påtage sig at sende værdipakker eller forsikrede pakker for private ................. jeg blev henvist til PestNord !

Jeg valgte selv at levere kameraet personligt i København og få pengene i hånden efter at køber havde stillet sig tilfreds med standen osv. !  Icon_head
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#6
Det er præcis det, jeg mener, Peter. Igen fra min tid i USA; jeg var på en weekendtur en tre-fire timers tur hjemmefra, og jeg faldt over et ur, jeg valgte at købe. Det var hos en brugt-pusher, og han skulle først have det på sit værksted. Og som det mest naturlige kørte jeg så hjem og kunne hente uret i en lokal fedex en uges tid senere.

/Bjørn
[-]
  • pbr
Svar
#7
GLS bruger jeg. 2 til 5 dage alt efter hvor pakken skal hen i Europa. Værdiforsikring 4.000 - 4.500 kr.
Svar
#8
(19-08-2017, 05:12 PM)stenstrupigen Skrev: GLS bruger jeg. 2 til 5 dage alt efter hvor pakken skal hen i Europa. Værdiforsikring 4.000 - 4.500 kr.


Jo, men så er du vel også erhvervskunde hos GLS ?
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#9
Pakken er nu modtaget i Sverige! - I sandheden en stor dag. Icon_not Icon_not Icon_not
19 dage undervejs.

Sådan.

ha en go dag.
loncar
Icon_+1
[-]
  • pbr
Svar
#10
Damm, det var hurtigt ;-)
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)