vintage Rolex Oyster Perpetual, hjælp til køb af rigtig box
#1
İmage

İmage



Hej.

Jeg har en del år samlet på vintage Omega'er, både Seamasters, Geneve og Constellation, men har netop købt en Rolex Perpetual fra fødselåret 1974.

Nu leder jeg efter den korrekte box til denne årrække, måske nogen kunne hjælpe her?
Jeg poster både denne I vintageforum og Rolexforum, hvis dette ikke er ok, må admin rette dette.

Se billeder for uret (ikke det aktuelle) og for boxen jeg mener måske er den rette?

Mvh. Erik
Svar
#2
Måske du kan finde den rette box her:


http://www.newturfers.com/vb/forum/watch...ce-numbers
Svar
#3
Du skal nu kun forsøge at finde den rigtige boks som et kuriosum, da du alligevel ikke kan være sikker på, at netop dit ur oprindeligt er blevet solgt i præcis den rigtige box. Hvis du ikke har originale papirer vil en (måske?) korrekt boks heller ikke øge værdien. Jeg kan måske godt forstå, at du gerne vil have en Rolex boks til uret, men jeg ville bare finde en, der nogenlunde passer. Netop det har jeg selv gjort på et tidspunkt.

/Bjørn
Svar
#4
(25-06-2017, 11:06 PM)bjorn_e58 Skrev: Du skal nu kun forsøge at finde den rigtige boks som et kuriosum, da du alligevel ikke kan være sikker på, at netop dit ur oprindeligt er blevet solgt i præcis den rigtige box. Hvis du ikke har originale papirer vil en (måske?) korrekt boks heller ikke øge værdien. Jeg kan måske godt forstå, at du gerne vil have en Rolex boks til uret, men jeg ville bare finde en, der nogenlunde passer. Netop det har jeg selv gjort på et tidspunkt.

/Bjørn

Det var nu ikke for at øge værdien, men for at have en rigtig/tidsrigtig box til den.

Jeg må prøve at lede videre :-)
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)