Når uret går til filmen - Hamilton
#1
De fleste ur-mærker har på et eller andet tidspunkt betalt for at komme på det hvide lærred og det gælder også mærket Hamilton. De har længe været med i forskellige film og så kan man jo altid stille spørgsmåltegn, hvad sådan et ur har med sagen at gøre. Uret her er fra Hamilton og er med i en science fiction nærmere bestemt The Martian hvor Matt Damon bærer uret og det skulle efter sigende være udvalgt af Ridley Scott. Jeg har haft uret et stykke tid, men i dag kom min ur mand Claus fra CT Watches, forbi med et par ekstra led til lænken, som han havde skaffet ude i den store verden, så også jeg kunne passe uret og glæden er stor nu hvor jeg endelig kan få den fulde fornøjelse af dette specielle ur.

İmage

İmage

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#2
Mega råt ur. Tak for historien


--
There's a lot of big dudes out there and big wrists need big watches.
Svar
#3
Tak Rune

Jeg har det godt med denne tunge klokke som med sine 293 gram ligger tungt på håndledet og minder mig om tyngdekraften i den grad Icon_blink

Det er komisk at følge de mange film ure og guderne må vide hvordan de bliver valgt...gad vide om der findes film hvor man udvikler uret til filmen ??

Ved godt at Omega og 007 har deres kørende, men ellers er det kun fra tid til anden jeg får sådan rigtig lyst til at eje et af disse ure jeg støder på i film.

Uret her kommer i special boks med gummirem og lænke, hvor jeg er mest til lænken der giver et i mine øjne fedt look.

De har godt nok gjort noget ud af pr omkring uret, men døm selv
http://www.hamiltonwatch.com/martian-en#mainmenu

Ps. man skal nok være til de lidt "anderledes" ure for at elske det Icon_lol
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#4
Jeg er klart til disse specielle ure. Og lækker vægt Hamilton tør gå deres egne veje. Mit første automatisk ur var et Hamilton og jeg kigger tit på deres hjemmeside. Sådan har jeg det også med Oris..Men det er en anden snak


--
There's a lot of big dudes out there and big wrists need big watches.
Svar
#5
Jeg har som altid lige lavet en lille video



Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • cfnissen, runzuk5
Svar
#6
Wink 
Ikke et ur jeg forstår men dine videoer ser jeg altid,
Så uanset hvad tillykke med det Michael.  Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#7
(17-06-2017, 09:44 PM)Miwes Skrev: Ved godt at Omega og 007 har deres kørende

Har de? Jeg kender kun til at Bond, James Bond, bærer et Submariner.

Icon_lol
Svar
#8
(18-06-2017, 09:44 PM)bjorn_e58 Skrev:
(17-06-2017, 09:44 PM)Miwes Skrev: Ved godt at Omega og 007 har deres kørende

Har de? Jeg kender kun til at Bond, James Bond, bærer et Submariner.

Icon_lol

Roger Moore bar nu også Seiko  Icon_sign
Mvh Kim 
[-]
  • Claus Tukjær
Svar
#9
(18-06-2017, 02:52 PM)Miwes Skrev: Jeg har som altid lige lavet en lille video





Skiven minder om Schaumburg AQM4. Her er det bare hele skiven, som lyser op i mørke. Viserne er lidt mere "lyse" på Hamilton.



Svar
#10
Mange tak Icon_Up

Jeg er nok lidt alene om mine specielle valg af ure, men nyder dem nu alligevel Icon_blink

Har ingen styr på hvor mange forskellige ure det gælder når vi taler agenten 007, men sådan i det store billede, kunne der skrives store tykke bøger om de mange ure der vises frem på det hvide lærred.

Vh. Michael
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • runzuk5
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)