Senere denne måned...
#11
Chill Claus, Chill
Stingers kommentar er skrevet med smil på læberne og det er rigtigt - du laver jo reklame for de dyre mærker, og intet ondt i det !!

Jeg synes at nu når forummet er ved at dø og der kun er aktivitet i en eller to tråd kunne vi holde roligt og fredfyldt våbenhvile - oder was ?

Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
[-]
  • Lars
Svar
#12
Hej John,

Tak for input.

Svært for mig at se om der var smil på læben da det blev skrevet, sorry. Det er jo en af ulemperne ved skriftlig kommunikation, særligt hvis man forsøger at anvende sarkasme o.l.

Og denne kommentar minder mig om andre ting jeg tidligere er blevet skudt i skoene, derfor reaktionen.

Mit udgangspunkt er stadig som ovenfor beskrevet i mit tidligere svar.

At forumet er ved at dø er jo nok dels et resultat af mange konkurrerende kanaler som fx. Facebook, Snapchat, Instagram og gammeldags web-sider, hvor man kan få sit fix - men for mit vedkommende mht. urdebatten.dk også de jævnlige mærkelige kommentarer, der tager fokus fra urene.

Forestil dig, at kommentaren i stedet for at gå på fx. reklame-insinuationer i stedet var gået på hvad invitationen mon kunne dække over, hvad Patek har af sjove ting på programmet eller andre konstruktive ting, som kunne få folk til tasterne. Så kunne det jo være, at her ikke var så dødt...

Jeg har sgu' heller ikke råd til nye ting fra PP og VC. Jeg synes blot de laver flotte ure (for det meste). Det er bare det jeg vil snakke om.

Mange hilsener,

Claus

[-]
  • Lars
Svar
#13
Jeg er meget glad for dine indlæg Claus. Jeg nyder at læse dem. De virker meget velskrevne og der er altid masser billeder.

Du må for guds skyld ikke stoppe.
Mvh Kim 
[-]
  • cfnissen, jk, Stensbjerg
Svar
#14
(17-06-2017, 11:08 AM)Avantismo Skrev: Jeg er meget glad for dine indlæg Claus. Jeg nyder at læse dem. De virker meget velskrevne og der er altid masser billeder.

Du må for guds skyld ikke stoppe.

Haha. No worries - der skal nok komme mere :-) Håber også det kan skabe lidt liv her på siden. Det er nu et godt sted. 

Claus

[-]
  • jk, Lars
Svar
#15
Er det dette arrangement som de reklamerer for på Instagram, for så vil jeg gerne være din date for aftenen ;-)İmage
[-]
  • cfnissen
Svar
#16
(17-06-2017, 01:50 PM)KimT Skrev: Er det dette arrangement som de reklamerer for på Instagram, for så vil jeg gerne være din date for aftenen ;-)İmage


Hej Kim,

Det er ikke lige præcis det arrangement, men temaet er vist det samme.

Her er noget fra invitationen - for nu at komme tilbage til ur-snakken...

Forsiden

İmage

Og indersiden

İmage

Så temaet er perpetual calendars....godt man er til time only ;-)

Claus


------
Claus har været ur-interesseret i efterhånden mange år - det hele startede med at han fik lov til at låne sin fars Jaeger-LeCoultre ur som dreng - siden er det gået ned ad bakke. Kan følges på Instagram under navnet @cfnissen.

Svar
#17
Fedt Claus. Andre kan mene hvad de vil og være til det eller ej, men jeg nyder disse arrangementer når jeg er så heldig at få mulighed for at deltage. Det giver for mig - udover urene selvfølgelig - også nogle fantastiske netværksmuligheder. Fede ure mellem fingrene, ny viden om ure, spændende mennesker, nogle som man allerede kender og andre som man møder for første gang. Og alle med en fælles interesse, men forskellige vinkler. I love it....
[-]
  • 116520, cfnissen
Svar
#18
Det er så rigtigt Kim. Det er alle de interessante mennesker, vi møder gennem vores hobby, som er det vigtigste. Urene er i virkeligheden blot en katalysator Icon_smil
JK
[-]
  • cfnissen
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)