En sommeraften med Vacheron
#11
Endnu et fedt kapitel i dit kedelige liv Claus  Icon_e_biggrin1 Icon_blink
Super tråd og total fede ure alt fra VCs bod er bare  Icon_not  Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#12
(10-06-2017, 12:22 PM)cfnissen Skrev:
(09-06-2017, 09:27 AM)KimT Skrev: Hvor er det skønt når folk gider dele de oplevelser denne spændende verden også kan bringe. Endnu et fedt indlæg fra dig Claus.

Og jeg er helt på linje med dig, når vi taler VC. Dette er også min klare favorit.

Billede på min arm fra et Bucherer arrangement tidligere på året.İmage

Haha. Selvfølgelig har vi samme gode smag :-) 

Den er altså bare så smuk. 

Claus

Lækkert ur, men selv det Micki har til en "fornuftig" pris - https://www.dreamwatch.dk/produkter/alle...constantin - er uden for mit urbudget. Men man har vel lov at drømme  Icon_blink

Kamstrup
[-]
  • cfnissen
Svar
#13
(10-06-2017, 02:03 PM)Stensbjerg Skrev: Endnu et fedt kapitel i dit kedelige liv Claus  Icon_e_biggrin1 Icon_blink  
Super tråd og total fede ure alt fra VCs bod er bare  Icon_not  Icon_Up

Haha, Jacob. Jeg skriver ikke om regnvejrsdagene, så du ser kun toppen af isbjerget. :-)

Det var også alt for længe siden ur-pulsen havde været oppe. Dejligt at mærke den igen. Der kommer mere snart tror jeg ;-)

Claus

[-]
  • Stensbjerg
Svar
#14
Icon_e_biggrin1 
Med din vintage Benz og ure er der grundlag for sol any Day  Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen
Svar
#15
Super indlæg, tak for det Icon_Up
Det 1921 er bestemt et smukt ur, problemet er bare, at jeg er venstrehåndet, så uret sidder på højre håndled, hvilket ikke ville fungere her. Løsningen må være at have et ur på begge arme? Icon_blink
[-]
  • cfnissen
Svar
#16
(11-06-2017, 02:29 PM)omegafan Skrev: Super indlæg, tak for det Icon_Up
Det 1921 er bestemt et smukt ur, problemet er bare, at jeg er venstrehåndet, så uret sidder på højre håndled, hvilket ikke ville fungere her. Løsningen må være at have et ur på begge arme? Icon_blink


Det kan man da sagtens ;-)

OK, nogen vil måske sige, at en af de to ting om mine håndled ikke er et ur, men tanken tæller ;-)

İmage


------
Claus har været ur-interesseret i efterhånden mange år - det hele startede med at han fik lov til at låne sin fars Jaeger-LeCoultre ur som dreng - siden er det gået ned ad bakke. Kan følges på Instagram under navnet @cfnissen.

[-]
  • HG, omegafan
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)