Basel nyheder
#41
Sea-Dweller med cyklop - det er en ommer i min bog - diverse rygter havde godt nok forudsagt det.

Lige så stor en skuffelse det var - lige så stor en positiv overraskelse var Sky-Dweller i SS - specielt versionen med blå skive - det står øverst på min ønskeliste!
Prisen på Sky-Dweller'en er også en positiv overraskelse - givet at det er Rolex' mest moderne caliper.

- Tom
[-]
  • ultoman
Svar
#42
İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Svar
#43
İmage
[-]
  • 116520, cfnissen
Svar
#44
Jeg er vild med det nye 43 mm Seadweller Icon_Up  Jeg syntes Rolex sportsmodeller på 40 mm ser for små ud på mit håndled. Og Deepsea har jeg aldrig kunne lide.
Hilsen JohnMin Instagram profil.
[-]
  • onkeldunkel
Svar
#45
Den BP FF MIL-SPEC er mega mega fed men 40mm er lidt øv. Havde den så bare været 42mm...

http://forums.timezone.com/index.php?t=t...sg_7404357

Jeg må sige at Rolex og Blancpain klart har de fedeste divere på markedet.

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#46
Den er super fed og størrelsen passer også mig fint, men 42mm. havde også været ok til mig :-)
Svar
#47
Citat:Rolex og Tudor skuffer godt nok fælt. Den ene er grimmere end det andet!!

Jeg kunne ikke være mere enig!
Svar
#48
Lidt mere Omega

Ikke limiteret Railmaster

İmage

İmage

İmage

İmage

Og Aqua Terra Worldtimer i platin, med håndmalet enamel skive, helt nyt værk og en diameter på 43mm. Limiteret til 57 stk.

İmage
Svar
#49
(23-03-2017, 07:49 AM)KimT Skrev: Lidt mere Omega

Ikke limiteret Railmaster

İmage

İmage

İmage

İmage

Og Aqua Terra Worldtimer i platin, med håndmalet enamel skive, helt nyt værk og en diameter på 43mm. Limiteret til 57 stk.

İmage

Hvor finder du info på den der unlimited Railmaster? Synes ikke at jeg kan finde noget nogen steder..
Svar
#50
Det var Martin Issing (tidligere ansat hos Omega) som lagde den op i en tråd på Facebook og henviste til en gut på Instagram der havde taget billeder på messen. Her er et link til hans Instagram https://www.instagram.com/w_fink/
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)