Vis dit bedste billede
#11
Var 1. februar ude og gå en morgentur med hunden, da det gik,op for mig at det meget grå morgenlys ramte urskiven på en helt speciel måde.

Det blev til et billede, der fanger den vilde blå skive ganske godt.

İmage

Og jeg må samtidigt udtrykke min beundring for de smukke billeder i tråden. Det er vildt hvad I kan!

Claus


Sent from my iPad using Tapatalk

Svar
#12
Her et udpluk af de, efter min egen mening, mest vellykkede billeder ........... i random order !

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#13
Omg   Icon_not Icon_not Icon_not Icon_not Icon_not Icon_not
Mvh Kim 
[-]
  • cfnissen
Svar
#14
Jeg kan slet ikke følge med jer andre her, men nu er det heldigvis ikke en konkurrence. Herunder er der lidt af min egne favoritter.

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Svar
#15
(24-02-2017, 10:05 PM)cfnissen Skrev: Var 1. februar ude og gå en morgentur med hunden, da det gik,op for mig at det meget grå morgenlys ramte urskiven på en helt speciel måde.

Det blev til et billede, der fanger den vilde blå skive ganske godt.

İmage

Og jeg må samtidigt udtrykke min beundring for de smukke billeder i tråden. Det er vildt hvad I kan!

Claus


Sent from my iPad using Tapatalk


Så lækkert ur! Og fint billede ;)



Sent from my iPhone using Tapatalk

Fra en stille søndag formiddag.

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • cfnissen
Svar
#16
Icon_Up Peder. Men ikke alle egne ure ? Har du et system du har brugt for at vælge eller er det fuldkommen random fra alle billederne her ? . John

Vh
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
[-]
  • gmt-geek
Svar
#17
(25-02-2017, 08:10 PM)TioMalo Skrev: Icon_Up Peder. Men ikke alle egne ure ? Har du et system du har brugt for at vælge eller er det fuldkommen random fra alle billederne her ? . John

Vh



Nej, de sidste 3 billeder er fra Gårdhavetræf på Fyn  Icon_smil

De øvrige billeder er af ure, som jeg selv har haft gennem tiden. Alle billeder er dog taget af mig.

Jeg har ikke brugt et system - gik blot gennem min Photobucket konto et stykke tid tilbage og udvalgte de billeder, som jeg lige umiddelbart syntes var de bedste  Icon_blink
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • Smilla
Svar
#18
(25-02-2017, 08:22 PM)pbr Skrev: Nej, de sidste 3 billeder er fra Gårdhavetræf på Fyn  Icon_smil 

Gårdhave træffet var på Sjælland ...  

Fede billeder Peter - det er du bare en champ til!!!  

Vh.Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#19
(25-02-2017, 08:27 PM)gmt-geek Skrev:
(25-02-2017, 08:22 PM)pbr Skrev: Nej, de sidste 3 billeder er fra Gårdhavetræf på Fyn  Icon_smil 

Gårdhave træffet var på Sjælland ...  

Fede billeder Peter - det er du bare en champ til!!!  

Vh.Jon


Ahhh, for pokker - det var det jo også, Jon !!  Icon_head

Sorry !! Og tak !  Icon_e_biggrin1
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#20
(25-02-2017, 08:31 PM)pbr Skrev: Ahhh, for pokker - det var det jo også, Jon !!  Icon_head

Sorry !! Og tak !  Icon_e_biggrin1

No problem - fedt træf iøvrigt!  :-)

Håber jeg kan lokke værten til at gentage succesen :-)

Vh.Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)