Splittet mellem to ure
#1
Kære forum,

Jeg er splittet mellem to ure, og jeg håber på jeres hjælp.

Rolex Milgauss Z-Blue: rolex milgauss z-blue. Jeg er helt vild med det ur. Men jeg tænker hele tiden at min nære omgangskreds samt kollegaer vil tænke: "Der tabte han sgu sutten med det ur". Min kone er dog også ret vild med det, så det hjælper noget

IWC Ingenieur 40 mm: IWC Ingenieur "Laueres Sport. Vil så gerne, at det skulle være det ur jeg købte. Elsker uret højt og det tiltaler mig at det er lidt anderledes. Men jeg er bange for, at det er for maskulint til mig.

Her kan I de to urmodeller på min arm
Ingenieur 40 mm. på min arm (i forkert farve): https://goo.gl/photos/K7aUqwcAcVdsJkoJ7
Rolex Milgauss Z-blue på min arm: https://goo.gl/photos/CNy4jyhUuaFeqc7G7

Urene har stor set samme pris

Hjælp mig ud af kniben! Icon_e_confused
Svar
#2
Jeg ville 100 % gå efter IWC! Det er bare et klasse ur.
Svar
#3
Der er ligeså mange meninger som der er røvhuller Icon_drool kan du bedst li chokolade eller jordbær. Jeg tror du inderst inde ved, hvilken ur du helst vil ha, og gerne vil bekræftes i det. Du SKAL selvfølgelig tag det ur, du SELV synes aller mest om, og være mere end ligeglad med, hvad andre synes. Det er ret fede ure begge 2.

Held og lykke med det

/kim
[-]
  • Lille Nørd
Svar
#4
(22-02-2017, 08:14 PM)MadsA Skrev: Jeg ville 100 % gå efter IWC! Det er bare et klasse ur.

IWC x2 Icon_Up

Jeg synes personligt at den IWC sidder perfekt på din arm - og selv den hvide skive ser fantastisk ud Icon_drunken  Og Gerald Genta designs - What's not to like Icon_e_biggrin1
Svar
#5
Jeg tog også IWC, og nu siger du forkert farve, den hvide skive men med den sorte integrerede læderrem, det ville bare være perfekt ! Rolexet er da også lækkert. Sikke en dejlig knibe at være i.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#6
Det er jo dybt subjektivt, men jeg ville vælge Milgauss bare fordi jeg blandt disse to synes det er det fedeste :-)
Svar
#7
Der er ikke noget at diskutere her. Milgauss...det er jo det du vil ha.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#8
Jeg er med på Milgauss :-)
Men lige meget hvilket ut du vælger bliver det bare første ur af to ;-)
Svar
#9
Tak. I har ret, jeg tror også det bliver Milgauss.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#10
Du ender alligevel med dem begge to før eller siden, så det er da underordnet, hvilket du køber først!
[-]
  • Smilla, zzup
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)