Postnord erfaringer
#1
Har I erfaringer med Postnord? 

Jeg venter på et rekommanderet brev, som fredag morgen blev afsendt fra sverige. I nat er der sket en scanning, og det ligger stadig i Sverige (Stockholm)... "Kundeservice" (ja, det er med vilje jeg skriver i cititationstegn ;0) ) kan oplyse mig om det samme (at det stadig ligger i Sverige). De kan ikke sige, hvornår det kommer videre, hvornår det lander i DK og ej heller hjælpe mig med en omdirigering til min private adresse. De kan ikke hjælpe med information om, hvornår jeg kan forvente at modtage brevet, eller hvornår det omdeles til den (ferierende virksomhed), det er afsendt til... Sorry, men jeg er lettere paf  Icon_flov Hvorfor var det, jeg ventede 14 minutter på at nå igennem til "Kundeservice" hos Postnord...?  Icon_e_confused
De venligste hilsner, John
Svar
#2
Det er ved at være en ynkelig undskyld af et firma! Hørte i weekenden at Sverige er ved at bakke ud af det, for deres afdeling kører fint!

/insert clever or funny note here\
Svar
#3
Jeg modtager et - par anbefalede sendelser per uge (nej, ikke noget med ure...) og det lidt overraskende er at Danmark slet ikke stiller nogle resultater af deres registrering for brug af modtagere af posten.
Eksempel: Anbefalet brev sendes fra EU landet Kroatien og man kan følge med alle scanninger der og på vejen mod DK men lige før den ankommer til landet... PUF!, sendelsen kan ikke følges mere. Den næste kontakt med sagen er når man modtager den.
Og helt uden at man skal skrive under noget (i 80% af tilfæller).
Det sjove er at pakken / brevet ER registreret hos PostNorden men du får intet at se ved at bruge deres track & trace.
Jeg vil anbefale en af de bedste post-søgemaskiner som er, surprize russisk: http://www.trackitonline.ru/?service=track. For ca. en måned siden var det ikke mere muligt at få engelsk version af søgemaskinen frem, men lidt hjælp: den øverste kolonne er for tracking kode, den næste er for modtagerlandet og så er det bare at trykke på knappen og se hvor din ventede pakke er hen.
Det sjove med manglende tracking info etc er at man alligevel modtager sendelsen. Med eller uden forsinkelse.
Så, la´ Putin finde ud af hvor din pakke er hen  Icon_blink  

Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
[-]
  • Kristofferj
Svar
#4
Tak for linket. 

Postnord er pivelendigt. Jeg undgår dem så meget som muligt.

Jeg foretrækker GLS
Mvh Kim 
[-]
  • Møller
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)