Andersmann ANN0813
#1
Her en video af mit nye dykker ur og jeg er helt oppe at ringe over uret.... Icon_party Icon_party Icon_Up





Ps. det er helt okay med forskellige holdninger til mine ure, så kig med hvis du har lyst og kommenter gerne.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#2
İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • runzuk5
Svar
#3
Absolut et smukt ur. Enkelt og stilfuldt. Ser ud til at være en pæn finish også. Tillykke med købet!
JK
Svar
#4
Utrolig lækkert ur


Sent from my iPhone using Tapatalk

Micro mærker er vejen frem


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#5
Lige vågnet efter en "sov-længe-søndag-morgen" til dine flotte billeder og glæder mig til at se videoen senere :-)

Tillykke med det... :-)
Svar
#6
Super flot, stort tillykke med det :)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
#7
Dejligt med en lille hyggelig video.

Synes at dette ur viser at mikromærkerne flytter sig indenfor standarden om hvad man forvente af mikromærkerne.
 
Sandwich skive er lækkert og uhørt da jeg købte mit første mikromærke (for en del år siden)

Den kantede lynette er ikke min smag, men giver da uret sit eget udtryk.

Tillykke med det.
Mvh Kim 
Svar
#8
Tak Kim

Det er meget et velproduceret ur, der bare virker helt rigtigt for mig, hvor jeg er vild med den kantede lünette, som forøvrigt kun har 60 klik, men det er uden slinger i valsen.

Forøvrigt har jeg en lidt sjov oplevelse med netop designet på dette ur, hvor jeg tilbage i tiden designede eller legede med samme, i noget 3D software og det var meget lig formen på dette ur.

Jeg vil naturligvis få taget en masse billeder af uret og med læder på uret spiller det rigtig fedt.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • runzuk5
Svar
#9
Det ser godt ud, jeg kan egentlig godt li møtrik stilen, og sandwich skiven er lækker. Kronen skulle måske også have været møtrik formet for at være helt gennemført.
Svar
#10
Cool ur og hyggelig video som altid... jeg har et eller andet med navnet, det klinger bare mærkeligt i mine ører

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)