Hvordan indsætter man billeder på forum?
#11
Det er ikke lige noget der siger mig noget. Er der en konkret tråd hvor det er tilfældet, så jeg kan se det?
Svar
#12
(27-08-2017, 06:57 PM)KimT Skrev: Det er ikke lige noget der siger mig noget. Er der en konkret tråd hvor det er tilfældet, så jeg kan se det?

Jeg ved ikke lige hvordan man linker, men det er i billed tråden, indlæg nr. 30.694
Det første indlæg er skrevet fra min laptop og det andet fra tapatalk, da jeg skulle indsætte billede
Svar
#13
Jeg har faktisk ikke noget fornuftigt svar på stående fod. Men min umiddelbare tanke er, at softwaren tror det er en redigering/fejl og derfor automatisk laver det. Jeg prøver lige i en nær fremtid at teste det af.
Svar
#14
(27-08-2017, 07:21 PM)KimT Skrev: Jeg har faktisk ikke noget fornuftigt svar på stående fod. Men min umiddelbare tanke, er at softwaren tror det er en redigering/fejl og derfor automatisk laver det. Jeg prøver lige i en nær fremtid at teste det af.

Måske noget med tiden imellem indlæggene?
Jeg slettede 2. del af indlægget, og postede et nyt indlæg, men det blev bare slået sammen med det tidligere indlæg.
Det kan selvfølgelig også være en bug, her hos mig på en eller anden måde.
Svar
#15
Jeg tester det lige ved lejlighed :-)
Svar
#16
Tongue 
Som ny skal man jo ikke starte med at brokke sig, men jeg vover alligevel pelsen lidt......Det virker unægteligt lidt omstændeligt at uploade et billede i forhold til hvad der ellers findes af muligheder. Jeg tror det formodentligt afholder nogen at uploade Icon_cry
[-]
  • Reno
Svar
#17
Det tager nu 30 sekunder at installere Tapatalk som bruges på mange hjemmesider. 

Og det skal kun gøres en gang og det gør heller ikke ondt  Icon_blink
Mvh Kim 
Svar
#18
Klar til hygge med gode venner i vognen
Har allerede hygget med varme nachoes fra ovnen i vognen
İmage
İmage

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#19
(29-07-2020, 03:10 PM)Stensbjerg Skrev: Klar til hygge med gode venner i vognen
Har allerede hygget med varme nachoes fra ovnen i vognen
İmage
İmage

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk


Forkert tråd


Sent from my iPhone using Tapatalk
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)