Speedy Tuesday Limited Edition
#61
(14-11-2017, 05:20 PM)KimT Skrev: Jeg fik en melding et par dage før det afgik fra fabrikken og få dage efter en til om at det nu var ankommet i DK. Så skulle regningen lige betales og når betalingen er registreret, er det afhentning. Forhåbentlig i morgen og ellers torsdag.


Ok tak for info.
Blir spændende hvad du synes om det .



Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#62
(14-11-2017, 05:14 PM)KimT Skrev: Efter en større forsinkelse og flere mail med udsættelser, ser det ud til at uret endelig er ankommet i DK. Leverancen af urene worldwide er trukket ud over flere måneder og man har efterhånden i nogen tid kunne finde urene på brugtmarkedet til lidt opskruede priser. Ikke desto mindre, skulle mit helt eget eksemplar gerne ramme armen i denne uge og jeg glæder mig som et lille barn til juleaften Icon_e_biggrin1  Det er lang tid siden begejstringen har være på dette niveau og det bliver spændende at se om uret lever op til det, omend jeg føler mig meget overbevist om at det er tilfældet.

Tillykke med klokken Kim - ENDELIG hva'? :-)

Jeg kan kun sige at jeg er 99% sikker på at du falder for det!!

- jeg blev i hvert fald ikke skuffet !!  

Vh.Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#63
Jeg er glad på Jeres vegne. Jeg synes det er et superfedt ur.

Men er personligt lidt ked af at de første ure til salg er allerede pålagt 20 K og sælges til omkring de 60K.

Det er jo nok bare markedskræfterne i spil, men det gør 100% at jeg ihvertfald ikke har råd til det.

Der er sikkert mange købere, der udelukkende har købt alene med spekulation for øje.
Mvh Kim 
Svar
#64
Mon ikke de falder i pris når de alle er leveret og markedet "sætter sig"? Det kan selvfølgelig også gå den anden vej - det er svært at sige.
Svar
#65
Jeg husker bare tydeligt hvad der skete med Snoopy uret.  Icon_blink
Mvh Kim 
Svar
#66
(14-11-2017, 05:20 PM)KimT Skrev: Jeg fik en melding et par dage før det afgik fra fabrikken og få dage efter en til om at det nu var ankommet i DK. Så skulle regningen lige betales og når betalingen er registreret, er det afhentning. Forhåbentlig i morgen og ellers torsdag.

SPÆNDENDE - glæder mig til at se billeder
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#67
For pokker hvor er du tålmodig Icon_e_surprised

Glæder mig da også til lidt unboxing Icon_not
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)