09-01-2017, 08:47 PM
Jeg har købt et Casio G-Shock hos Storm i KBH. Det var et super tilbud, hvor det limiterede ur var sat ned fra 2599.- til 1039.- og de har ikke flere.
Nu er det sådan, at Postnord ikke kan finde pakken, efter at den har været på vej til levering hos en af deres udbydere (Kvickly), hvor den nu bare står til at være på vej fra Brøndby.
Jeg tænker om jeg vil have krav på, at Storm fremskaffer et tilsvarende ur, eller de bare kan spise mig af med beløbet jeg har betalt og derved bare annullerer min bestilling?
Nu er det sådan, at Postnord ikke kan finde pakken, efter at den har været på vej til levering hos en af deres udbydere (Kvickly), hvor den nu bare står til at være på vej fra Brøndby.
Jeg tænker om jeg vil have krav på, at Storm fremskaffer et tilsvarende ur, eller de bare kan spise mig af med beløbet jeg har betalt og derved bare annullerer min bestilling?