Breitling Navitimer Ltd. Ed.
#1
Jeg tøffer rundt herhjemme, og passer min syge datter. Der er derfor i løbet af dagen blevet tid til at tage lidt fotos af min seneste tilføjelse, en Breitling Navitimer i limiteret udgave. Håber det er ok, at jeg deler dem med Jer ;0)

Modellens dybe sorte skive med lysebrune subdials og slideruler fangede mig med det samme. Særligt faldt jeg for visere og logo i guld, som jeg synes, matcher de brune detaljer super flot.

İmage

Denne side med den indgraverede krone, de klassiske chrono pushers og de smukt svungne horn er nærmest ændedrætsberøvende for en tosse som jeg ;0)

İmage

Det limiterede nummer er heldigvis holdt enkelt og klassisk, så det lever jeg med.

İmage

Mange har igennem årene udtalt, at skiven på en Navitimer virker rodet. Tænk, sådan har jeg det slet ikke! For mig er det æstetiske udtryk smukt og funktionelt.

İmage

Inden i modellen tikker Breitlings inhouse B01 chrono værk. Der er 5 års garanti på hele dynen. Jeg har kun gode erfaringer med Breitlings inhouse værker - både hvad angår præcision, brug og slidstyrke. Dejligt!

İmage

Lige nu er der monteret en helt klassisk sort kalveskindsrem på uret. Den dresser det hele lidt ned, og det er egentlig meget pænt. På sigt vil jeg gerne lande en mesh eller måske en croco rem med foldespænde til uret :0)

İmage

På armen føles uret fantastisk! Det er en sag på 46mm, og det nyder jeg, da det er både komfortabelt og passer mig godt. Jeg glæder mig allerede til at prøve uret til sort jakkesæt, sort skjorte og brune brogues til ;0) 

İmage

Jeg ønsker Jer alle et godt og lykkebringende år 2017! Også lige en stor TAK til alle hos Halse for gode oplevelser 2016 igennem!!
De venligste hilsner, John
[-]
  • bhjensen, Vognmanden
Svar
#2
Fedt ur John. Du har en skøn ursmag

Icon_hjerte
Mvh Kim 
Svar
#3
Fedt ur og stort tillykke med det.
Igen et super godt indlæg krydret med flotte fotos
Ikke en udgave jeg ville vælge, men det er kun på grund af størrelsen 46 mm er lige i overkanten. Ellers elsker jeg Navitimer
Dig, Breitling og større ure hænger godt sammen.

Hvordan ser ur-kassen ud pt.?

BTW god bedring med datteren


Sent from my iPad using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#4
Tak, Kim og Henrik Icon_blink

Der er primært Breitling ure i kassen for tiden, Henrik, så ikke alle vil bryde sig om at kigge derned Icon_lol Indholdet enkeltvis:

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
De venligste hilsner, John
[-]
  • Avantismo
Svar
#5
Lækkert lækkert, men ikke et Panerai?
Smukt Omega  Icon_Up
Breitling nr. 2 er også smukt
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#6
Tillykke med den, og som altid gode billeder. Så gode man næsten for lyst til at eje uret, selvom man godt ved det ikke ville gå Icon_lol
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#7
Den er faktisk meget fed! Og kan også godt li der sker noget på skiven! Har det på samme måde med mit Nighthawk! Og tror den vil være fed på mesh! Men ville nok ikke selv kunne bære et 46mm!

İmageİmage

/insert clever or funny note here\
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)