Post dit "luminova" shot :)
#11
(10-12-2016, 09:08 PM)whoa Skrev: Lidt blandet! Elsker lumen! :-D fruen har efterhånden lært ikke at undre sig når jeg finder blacklight lygten frem :-D

Nej, nej, hun undrer sig stadig, men har erfaret det er ikke synderligt skadeligt, for andet en kr på kontoen..... Icon_lol 
Undskyld kunne ikke lade være.
Kan jo ikke rigtig komme med et lume-shot, da jeg kun har Vintageure, tilgengæld kan jeg komme med noget radioaktivt noget.... Icon_lol Icon_lol Icon_lol 
Utrolig jeg lever endnu....
Hav en god 3. advent.
Mvh
Lars
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar
#12
(11-12-2016, 09:29 AM)Lars Skrev:
(10-12-2016, 09:08 PM)whoa Skrev: Lidt blandet! Elsker lumen! :-D fruen har efterhånden lært ikke at undre sig når jeg finder blacklight lygten frem :-D

Nej, nej, hun undrer sig stadig, men har erfaret det er ikke synderligt skadeligt, for andet en kr på kontoen..... Icon_lol 
Undskyld kunne ikke lade være.
Kan jo ikke rigtig komme med et lume-shot, da jeg kun har Vintageure, tilgengæld kan jeg komme med noget radioaktivt noget.... Icon_lol Icon_lol Icon_lol 
Utrolig jeg lever endnu....
Hav en god 3. advent.
Mvh
Lars
Haha det lyder sku nok mere rigtigt :-D men for satan hun har rystet på hovedet mange gange :-P

Det kan være du selv lyser i mørke?? ;-)

/insert clever or funny note here\
Svar
#13
Blancpain Fifty Fathoms
İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • cfnissen, Møller
Svar
#14
God ide! Her kommer lidt fra mig.

Først tre generationer, hvor man nok kan se slægtsskabet gennem årene.

Master Compressor Navy Seals Alarm (ca. 2010)

İmage

Master Compressor Memovox (ca. 1994)

İmage

Og så bedstefar....Polaris (ca. 1968)

İmage

Reverso Tribute 1931 gør det elegant

İmage

Men Master Control Hometime gør det endnu mere elegant

İmage

Og tilsidst en lidt speciel skive - Amvox 2 med lys fra de skiver, der drejer rundt når stopuret kører

İmage

Claus


Sent from my iPad using Tapatalk

[-]
  • doxa300, HG, Møller, whoa
Svar
#15
Super fede billeder :)
[-]
  • cfnissen
Svar
#16
I'll play - Panerai pam 587

İmage

İmage

Kamstrup


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • cfnissen, Møller
Svar
#17
Att. cfnissen - hvor længe holder lyset på din tritium Polaris??

İmage

Er det kun lige efter kraftig lyspåvirkning, eller er der den meget svage glød hele tiden?

Kamstrup


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#18
(12-12-2016, 07:05 PM)Kamstrup Skrev: Att. cfnissen - hvor længe holder lyset på din tritium Polaris??

İmage

Er det kun lige efter kraftig lyspåvirkning, eller er der den meget svage glød hele tiden?

Kamstrup


Sent from my iPhone using Tapatalk

Mener, at den holder godt - men lad mig lige lege lidt med det. Jeg bliver egentlig altid overrasket over hvor meget det lyser når jeg kigge på det når det er mørkt. I'll be back.

Claus

Svar
#19
Det er primært med tanke på de tritium Panerai ure jeg har haft, af en noget yngre årgang '98 -'99, hvor lumen aftog forholdsvis hurtigt, og så stabiliserede sig på et svagt, men dog læsbart niveau. Og med tanke på tritiums halveringstid på knap 12,5 år, så har der godt nok været knald på Polaris'en da den var ung. Men det kan godt være at der var lidt mere radioaktivt stof i blandingen på daværende tidspunkt. Under alle omstændigheder, så kunne jeg godt afvige fra minimums størrelsen (for mig) hvis der kom sådan et Polaris forbi

Kamstrup


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)