En spændende bog!
#11
Jeg har lige været i London, havde på forhånd sikret mig, at Foyles havde bogen, og tænkte, at den kunne være godnatlæsning om aftenen. Jeg havde ikke lige overvejet, hvor stor og tung den var Icon_e_surprised Jeg fik læst lidt om aftenen, indtil jeg blev træt i armene: Det er virkelig en god bog. Jeg glæder mig til at få læst den færdig.
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar
#12
(07-12-2016, 05:07 PM)Larsb Skrev: Jeg har lige været i London, havde på forhånd sikret mig, at Foyles havde bogen, og tænkte, at den kunne være godnatlæsning om aftenen. Jeg havde ikke lige overvejet, hvor stor og tung den var  Icon_e_surprised Jeg fik læst lidt om aftenen, indtil jeg blev træt i armene: Det er virkelig en god bog. Jeg glæder mig til at få læst den færdig.

Haha. Ja, den er virkeligt tung og stor. Men det er jo mange sider i god kvalitet med super billeder og illustrationer. 

Er selv næsten færdig. En god oplevelse. 

Hvad synes du er bedst ved den?

Claus

Svar
#13
Den ryger direkte på ønskelisten Icon_Up
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#14
Jeg er ikke nået så langt endnu, men foreløbig må jeg side, at man kommer hele vejen rundt, når han gennemgår en funktion.
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
[-]
  • cfnissen
Svar
#15
Fik den ikke i julegave !
İmage
Så var der jo kun en udvej
İmage
Så nu er der læsestof til nogle timer

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
[-]
  • cfnissen
Svar
#16
(11-01-2017, 03:52 PM)Smilla Skrev: Fik den ikke i julegave !
İmage
Så var der jo kun en udvej
İmage
Så nu er der læsestof til nogle timer

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk


Haha. Ja, det er vejen frem.

Glæd dig. Den er altså god. Tog mig et stykke tid at komme igennem men hans forklaringer, eksempler og kvaliteten af billeder og papir gør det til en rigtig god oplevelse.

Nyd den,

Claus




------
Claus har været ur-interesseret i efterhånden mange år - det hele startede med at han fik lov til at låne sin fars Jaeger-LeCoultre ur som dreng - siden er det gået ned ad bakke. Kan følges på Instagram under navnet @cfnissen.

[-]
  • Smilla
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)