Bücherer i Illum - nogle første reaktioner?
#21
Det skal nok blive godt Icon_smil
[-]
  • cfnissen
Svar
#22
Jeg følger også meget interesseret med Icon_smil
Svar
#23
Jeg var lige forbi Bredgade på vej hjem og det lader til at Reeslev er lukket, så er der vist ingen tilbage i Bredgade.

De havde dog glemt lidt i vinduet (resten er tomt)
İmage
Svar
#24
Jep. De er under konkurs. Meget øv at en butik med sådan en historie gå under pågrund af dårlig ejerskab
Svar
#25
Jeg fik besøgt butikken i går, og jeg er imponeret over deres udvalg af mærker, hvor VC (dog uden de store komplikationer), Chopard, IWC, Rolex, Omega samt JLC havde et pænt, men dog er begrænset af udvalget af modeller. IWC 3904 fik nok en gang vækket stærke følelser, efter jeg jeg skubbet ud af tankerne Icon_drool

Årsagen til mit besøg var naturligvis at se butikken, og hvor var det befriende blot at træde ind og gå og kigge uden at skulle igennem sluser, omend jeg sagtens forstår, at det desværre er omstændighederne i dag. Mon ikke det kommer hos Bucherer, hvis de bliver udsat for et røveri.

Dernæst ville jeg meget gerne se Nomos og mere specifikt en Club, men denne havde de ikke hjemme. Ej heller kunne jeg se en Weltzeit. Det fandt jeg en smulle skuffende.

En snak med to kønne ansatte ledte mig til at tænke, at det nok ikke var deres horologiske evner eller viden, de var ansat på, men søde og venlige var de da helt bestemt Icon_smil

Alt i alt en meget imponerede butik, som jeg sagtens kunne besøge hver gang jeg var i Illum.


/Mads
[-]
  • cfnissen
Svar
#26
(29-10-2016, 11:56 AM)MadsA Skrev: Alt i alt en meget imponerede butik, som jeg sagtens kunne besøge hver gang jeg var i Illum.


/Mads

Hej Mads,

Tak for en god beskrivelse! Skal nok selv derind på tirsdag - glæder mig helt :-)

Claus

Svar
#27
Jeg ser frem til at høre din vurdering Icon_smil
[-]
  • cfnissen
Svar
#28
Super udvalg. Masser af plads. Godt personale selv om se fleste var udlændinge og talte engelsk. De kender nok kun til lidt af mærkerne men det betyder ikke så meget. Bare de kender lige det de sælger. Resten af viden finder folk selv ud af. Kun få af deres mærker kræver en del forklaring. Det var masser af kinesere derinde og kikke og få handlede da også. Fedt med ure fra 500 kr til 500.000 kr. Klarlund kan ikke hamle op med det men deres afterservice er måske og sandsynligvis en del højere.
[-]
  • cfnissen
Svar
#29
(29-10-2016, 09:27 PM)stenstrupigen Skrev: Super udvalg. Masser af plads. Godt personale selv om se fleste var udlændinge og talte engelsk. De kender nok kun til lidt af mærkerne men det betyder ikke så meget. Bare de kender lige det de sælger. Resten af viden finder folk selv ud af. Kun få af deres mærker kræver en del forklaring. Det var masser af kinesere derinde og kikke og få handlede da også. Fedt med ure fra 500 kr til 500.000 kr. Klarlund kan ikke hamle op med det men deres afterservice er måske og sandsynligvis en del højere.


Hej Stenstrupigen,

Tak for update. Fedt, hvis det er et sted med liv i og bredde i udvalget.

Glæder mig til at se det tirsdag!

Claus


Sent from my iPhone using Tapatalk

Svar
#30
Jeg var også et smut forbi i fredags. Flot butik; dejligt nemt at kigge på meget forskelligt.

Ville se på et Speedmaster FOIS, men den havde de ikke. Da jeg spurgte efter det, blev jeg fremvist et normalt Speedy Pro.

Jeg fik dog set Nomos Weltzeit. De havde uret med den lyse skive i montren. Ville så købe en ny rem til mit Weltzeit, men de havde ikke Nomos remme. Men fik det helt bestemt senere. De vidste bare ikke hvornår.

Så mit første indtryk er positivt, men de skal lige have lov at komme igang, hvad angår dybden i sortiment og viden/info.

//Michael
[-]
  • cfnissen
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)