Stjålet Speedmaster Alaska :-(
#1
Goddag til alle jer urelskere.

Mit speedmaster Alaska er desværre blevet stjålet (godt nok et stykke tid siden) men jeg leder stadigvæk efter det, det er jo ret unikt og så mange er der ikke i DK. 
Mit var 531/1970. (Kan læse at søsteren  r. 532 er tilstede her på siden, sjovt)

Måske nogen har set, hørt eller haft kendskab til i forbindelse med eventuelt køb.
Måske ved man ikke at man har et stjålet ur og har købt det i god tro.

Jeg har stadigvæk kasse, certifikater osv i banken, så på den måde er uret ikke meget værd for den nye ejer.

Håber på gode konstruktive input.
Mvh
Svar
#2
(13-10-2016, 03:37 PM)B15 Skrev: Goddag til alle jer urelskere.

Mit speedmaster Alaska er desværre blevet stjålet (godt nok et stykke tid siden) men jeg leder stadigvæk efter det, det er jo ret unikt og så mange er der ikke i DK. 
Mit var 531/1970. (Kan læse at søsteren  r. 532 er tilstede her på siden, sjovt)

Måske nogen har set, hørt eller haft kendskab til i forbindelse med eventuelt køb.
Måske ved man ikke at man har et stjålet ur og har købt det i god tro.

Jeg har stadigvæk kasse, certifikater osv i banken, så på den måde er uret ikke meget værd for den nye ejer.

Håber på gode konstruktive input.
Mvh

İmage
Det er korrekt, at "0532/1970" befinder sig her på siden, oprindelse hos urmager Halse i Horsens.

İmage
Både "532" og jeg, skal hermed udtrykke vor bestyrtelse og medfølelse over "531's" triste skæbne.

PT er der ingen til salg på DBA, Lauritz, Bruun Rasmussen eller Kaplans Auktioner. Eet eksemplar på Chrono24 (i Japan)
Bortset fra det rimelige, at omtale uret her i "urverdenen", er der vel næppe andet at gøre, end at oprette søgeagenter på div. auktionssider.
Der er trods alt kun solgt en god håndfuld i Danmark, så det ville være et iøjnefaldende lot på en offentlig auktion.

Med det bedste håb om "531's" genopdukken,
venlig hilsen - Geodoc
İmage
[-]
  • B15
Svar
#3
Ja lige præcist ?
Det var noget af en tvangs bortadoptering....
dejligt at se 532 i god behold ?
Svar
#4
Jeg holder øjnene åbne, da jeg jævnligt tjekker diverse salgsfora!
If you ain't using it, you abusing it!
[-]
  • B15
Svar
#5
(13-10-2016, 09:51 PM)jacobzimmer Skrev: Jeg holder øjnene åbne, da jeg jævnligt tjekker diverse salgsfora!

Super   Icon_smil
Svar
#6
(13-10-2016, 11:12 PM)B15 Skrev:
(13-10-2016, 09:51 PM)jacobzimmer Skrev: Jeg holder øjnene åbne, da jeg jævnligt tjekker diverse salgsfora!

Super   Icon_smil

Hvordan blev det stjålet? Er det nogle sure erfaringer som trods alt kan komme andre til gode?

Håber at du finder det!
Svar
#7
Ahr, det er surt Icon_head  Håber det dukker op igen, selvom der nok ikke er store chancer. Var det et indbrud?
Svar
#8
(14-10-2016, 05:40 PM)KimT Skrev: Ahr, det er surt Icon_head  Håber det dukker op igen, selvom der nok ikke er store chancer. Var det et indbrud?

Ja indbrud, lige præcist.  Icon_head
Gå med jeres ur på armen
Lad være med at have kasserne hjemme
Billede af certifikater og ur til forsikring.
Læs det med småt i policen, nogen har særlige forbehold for ure og smykker.

God weekend
Svar
#9
Jeg har en heldigvis en kæmpe bankboks i den lokale bank, som snildt kan indeholde både ure, bokse, m.v. hvilket konsekvent benyttes.
Svar
#10
(13-10-2016, 09:51 PM)jacobzimmer Skrev: Jeg holder øjnene åbne, da jeg jævnligt tjekker diverse salgsfora!
Super   Icon_smil

(14-10-2016, 10:52 AM)Stinger Skrev: Hvordan blev det stjålet? Er det nogle sure erfaringer som trods alt kan komme andre til gode?

Håber at du finder det!
Ja indbrud, lige præcist  Icon_mad Icon_mad  

Gå med jeres ur på armen
Lad være med at have kasser hjemme
Tag billeder af certifikater og ur
Læs det med småt i policen da nogen har særlige forbehold for ure og smykker.

God weekend

Mvh
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)