Daytona problem
#11
Jeg har ikke været forbi ad endnu er hængt helt vild op pt. Men skal nok skrive når jeg når det. God dag til alle
Svar
#12
Hej. Så har jeg fået tid til at få en mening mere fra en af om lyden fra mit ur. Jeg var i Dubai og talte med dem om problemet de sagde hurtigt at det bare var rotoren man kunne høre og det var helt normalt. Synes dog stadig det er mærkeligt den ikke har gjort det hele tiden.
Jeg har været lidt presset senest (Baby med kolik) derfor har jeg ikke haft tid til at følge så meget med på urfronten. Men da jeg synes det ser ud til at min investering i 2015 i mit Rolex Daytona med sort Skive og stål ikke har været hel dum. Kan det passe at den model jeg købte er udgået?
Svar
#13
Hvad f...... Sker der nu? Jeg har for første gang siden jeg købte uret haft det af min arm i 2 dage grundet eksem på armen. Da jeg vil tage den på i dag var den allerede gået i stå!? Er det normalt?
Svar
#14
(23-11-2016, 11:14 PM)stjernen Skrev: Hvad f...... Sker der nu? Jeg har for første gang siden jeg købte uret haft det af min arm i 2 dage grundet eksem på armen. Da jeg vil tage den på i dag var den allerede gået i stå!? Er det normalt?


Kommer lidt an på, hvor godt det har været trukket op inden du tog uret af. Fuld gangreserve er vel omkring de 3 døgn, så den burde nok kunne ligge 2 dage, hvis den er godt trukket op.

Men ellers er det jo bare at test gangreserven - træk uret helt op og mål hvor længe det kan gå før det går i stå. Er gangreserven noget under de 72 timer kan det være indikator på service behov.


Sent from my iPad using Tapatalk
MVH Jesper
Svar
#15
Citat:Er gangreserven noget under de 72 timer kan det være indikator på service behov.


Og det ville jeg sørme ikke håbe på et ur fra 2015. Det er er lige mindst 5 - 6 år for tidlig.
[-]
  • KimT
Svar
#16
Det har med stor sandsynlighed ikke været trukket fuldt op inden du lagde det fra dig. Træk uret helt op manuelt inden du tjekker gangreserven, idet du ikke kan regne med at det er fuldt optrukket bare ved at gå med det, men at det nærmere bare holder det optrukne niveau. Selvfølgelig med forbehold for ens aktivitetsniveau.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)