Begyndelsen...
#41
Nu er det selvfølgelig svært at udtale sig konkret om situationen bag det her ur....

- men man kunne forestille sig at enten har personen fortrudt købet - vil hellere have et andet ur - har fået brug for pengene - har fået det i gave, men vil hellere have skejserne - eller whatever?

Faktum er i hvert fald at skal personen sælge det kan man som privat person ikke ligge langt fra hvad det kan hentes for fra nyt indenfor EU = så bliver det nok ikke solgt....

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#42
Det er jeg klar over, jeg har bare tidligere stødt på det samme og ligeledes undret mig over dette.
Men du har naturligvis ret, der kan være mange årsager til at ville sælge det igen efter kort tid - det ville nu aldrig ske for mig, i hvert fald ikke med et 114060. Icon_cool

Interessant kommentar omkring prisen, og tilsvarende priser rundt omkring i EU, den faktor havde jeg slet ikke taget med i min betragtning.
Svar
#43
Heldigvis for os andre deler Jon gerne sin store viden. Icon_Up Icon_cool

Jeg havde gjort en af disse 2 ting.

1. Ventet til der var til den Sub du har sigtekornet på.
2. Købt en Omega 2254 et lækkert ur som aldrig går af mode,
Og altid vil kunne indgå i en evt handel
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#44
Det sætter jeg virkelig også stor pris på, han er en god hjælp. Icon_not 

Det er sjovt som så mange anbefaler det Seamaster, det er slet ikke en reference jeg er stødt på før. Det fanger mig ikke så meget må jeg erkende, så er jeg trods alt mere til et klassisk "Speedy". Jeg hælder, som skrevet tidligere, også mere og mere til at vente og så købe det Sub, jeg frygter bare som Jon siger at prisen så tilsvarende er steget markant. Jeg påtænker ikke at vente fem år, men måske et års tid eller lidt mere, selvom det trækker helt vildt i mig at købe det nu.

Jeg tænker ikke jeg er den eneste som har oplevet at man mener det er en skide god ide at købe et ur, for så at blive bremset af sin mere logisk/praktisk tænkende kæreste derhjemme, som slet ikke deler denne entusiasme. Hmmm...  Icon_blink



(13-10-2016, 03:19 PM)Stensbjerg Skrev: Heldigvis for os andre deler Jon gerne sin store viden. Icon_Up Icon_cool  

Jeg havde gjort en af disse 2 ting.

1. Ventet til der var til den Sub du har sigtekornet på.
2. Købt en Omega 2254 et lækkert ur som aldrig går af mode,
Og altid vil kunne indgå i en evt handel
Svar
#45
Du er ikke alene  Icon_blink

Men jeg er overbevist om at det er os der er normale,
Og dem uden interessen der er underlige. Icon_e_biggrin1
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#46
Du skal bare lade være med at fortælle din kæreste om uret, indtil efter det er købt Icon_smil

Sub'en er iøvrigt et af de mest logiske og praktiske ure du kan købe...
[-]
  • p.sebastian
Svar
#47
Tro mig, det har jeg overvejet op til flere gange. Icon_blink

Tak, jeg syntes også at et Submariner ville være et godt og langsigtet køb. I mine øjne kan det ur alt, og kvaliteten er uovertruffen.  



(13-10-2016, 07:11 PM)tg Skrev: Du skal bare lade være med at fortælle din kæreste om uret, indtil efter det er købt  Icon_smil

Sub'en er iøvrigt et af de mest logiske og praktiske ure du kan købe...
Svar
#48
Jeg har ikke fælles økonomi med nogen og får det heller aldrig så mine valg er der ingen der blander sig i...  Icon_blink

Køb nu bare den sub....  Icon_sign

- MEN IWC'en er nu også lækker og ikke bare som et "jeg venter på et andet ur"....

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#49
Jeg har så sandelig heller ikke fællesøkonomi, og får det aldrig - men derfor kan man jo godt være tvunget til at tage hensyn alligevel og være lidt solidarisk. Icon_lol

Du presser og presser med det Sub - og det virker. Icon_e_confused



(14-10-2016, 08:45 AM)gmt-geek Skrev: Jeg har ikke fælles økonomi med nogen og får det heller aldrig så mine valg er der ingen der blander sig i...  Icon_blink

Køb nu bare den sub....  Icon_sign

- MEN IWC'en er nu også lækker og ikke bare som et "jeg venter på et andet ur"....

Vh. Jon
Svar
#50
(14-10-2016, 09:03 AM)Willecke Skrev: Du presser og presser med det Sub - og det virker. Icon_e_confused

Ja du kan lige få en mere at glo på - altså den i den rigtige kasse...  Icon_sign

Vh. Jon

İmage
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)