Super flot Big Pilot hjemmeside
#1
Hvis du interesserer dig for IWC's store pilotur, skal du besøge denne fantastiske hjemmeside, som er skabt af Thang, som er en flittig bidragyder til IWC's forum.
Super ressource!
http://bigpilot.watch/
JK
[-]
  • onkeldunkel
Svar
#2
(30-09-2016, 12:20 PM)jk Skrev: Hvis du interesserer dig for IWC's store pilotur, skal du besøge denne fantastiske hjemmeside, som er skabt af Thang, som er en flittig bidragyder til IWC's forum.
Super ressource!
http://bigpilot.watch/
JK

Wow, har aldrig rigtig haft den store fidus til IWC, men hold nu op nogle fede billeder som virkelig fremhæver urene fra deres bedste side. Fed side.
Svar
#3
Flot!!
/SK
Svar
#4
Super link/hjemmeside og flere modeller jeg ikke havde set før Icon_Up
Svar
#5
Lækker side og FANTASTISKE ure. Jeg havde dog for nylig et på armen igen og må desværre konstatere at det bare er for stort til mig. Min smag har i længere tid bevæget sig imod mindre ure og jeg har det meget svært med noget over 44mm. Men som bekendt for mange ændrer min ursmag sig hurtigere end vinden vender, så mon ikke en dag vi alligevel bliver venner- BP og jeg Icon_e_biggrin1
Svar
#6
Ja jeg syntes altså stadig at et Big Pilot passer perfekt til dig Icon_blink

(14-10-2016, 05:56 PM)KimT Skrev: Lækker side og FANTASTISKE ure. Jeg havde dog for nylig et på armen igen og må desværre konstatere at det bare er for stort til mig. Min smag har i længere tid bevæget sig imod mindre ure og jeg har det meget svært med noget over 44mm. Men som bekendt for mange ændrer min ursmag sig hurtigere end vinden vender, så mon ikke en dag vi alligevel bliver venner- BP og jeg Icon_e_biggrin1
Mvh
Morten
[-]
  • T.Hansen
Svar
#7
Det ved jeg, men jeg er sgu ikke helt overbevist selv Icon_lol
Svar
#8
Icon_rul
Mvh
Morten
Svar
#9
@KimT: Det er en vanesag - så længe hornene ikke stikker ud over armen, så passer det :-). Jeg har det lige omvendt - jeg er klart til store ure. Jeg vil SÅ gerne kunne lide et Sub eller et Daytona. De er så klassiske, men hver eneste gang jeg får et af dem på, så virker de simpelthen så små på min arm/håndled :-)
Svar
#10
Jeg har haft masser af store ure og at hornene ikke stikker ud er ikke en rettesnor for mig. Jeg foretrækker bare urene mindre :icon_wink:

P.s. når jeg har et BP på, er der stadig et godt stykke fra horn til kant af håndled, men ikke desto mindre synes jeg ikke det er pænt. Når jeg ser det på andre, kan jeg dog godt lide det.
[-]
  • onkeldunkel
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)