Et godt ur.
Netop monteret på armen efter den sædvanlig kontrol når jeg lander nyt brugt hos min urmage, uret redefiner fuldstændig value for money for mig matcher easy hvad jeg har ejet fra Oris og Omega

Jeg takker oldtimer og takker for tilbuddet
Du kender mig jo bedre end de fleste herinde

Udmiddelbart er jeg ude i noget blåt der matcher skiven eller orange der går sammen med minut viserenİmage

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Jeg er nem at gøre tilfreds,
Det bedste er altid godt nok.
Svar
Modsætninger mødes
Og sød musik opstår

İmage

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Svar
Her ca. en uge inde som ejer af mit nye Citizen alias crazy blue hos mig,
Vil jeg rate det ud fra min sædvanlige 1-10 skala hvor 10 er bedst.

Det er selvfølgelig mit syn på uret og min karakter af områderne
tager udgangspunkt i hvad jeg forventer af ure i dens prisleje.

Kassen:9 Den er virkelig flot forarbejdet med flotte facetter/polering som skaber et overlegent look.

Visere:8 Udført i metal og flot forarbejdet en høj standard i forhold til prisen.

Markøere:9 Udført i metal crazy flot lavet påsat/hævet fra skiven som jeg er total vild med.

Skiven:8 Sunburst blå med crazy spil/dybde jeg kalder den ikke andet end crazy blue og går man "ned"i den er den virkelig detaljeret. Icon_party

Værk:8 In-house miyota 9012/15 (9015 er deres svar på et ETA 2824) 
         12eren er så bare yderligere bearbejdet som jeg har forstået det, jeg syntes det er over hvad mange andre tilbyder til samme pris, det er godt skruet sammen pænt bearbejdet og nydeligt at betragte i gennem bagkassen uden at give åndenød Icon_blink    

Lume:5 Der er hvad man skal bruge men så heller ikke mere, matcher på ingen måde Seiko.

Lynetten:6 Udført i metal med malet markeringer, et ankepunkt i flere review til prisen finder jeg den ok.

Lænken:8 lækkert forarbejdet og solidt lavet/sat sammen uden at være klodset.

Lås:7 flot udført med dobbel tryklås mangler diver ex hvilke mange er imod jeg mangler den ikke.

Bærekomfort:9 Uret passer mig perfekt dag og nat uden problemer jeg bære mine ure lidt      
                      Løst derfor mangler jeg heller den diver ex som mange review efterspørger.

All in all:9 En killer over for alt jeg kender til prisen og flere dyrere så har allerede sat en høj frikøbsklausul Icon_blink

Der er generelt 3 punkter som bliver set som minus i de review jeg har set/læst omkring modellen.
              1. Lynetten med malet markeringer.
              2. Safir glasset coatet på begge sider.
              3. Ingen diver ex. på lænken.

Ingen af disse tre punkter er en deal breaker for mig overhovedet.

Her er det bedste review jeg har kunne finde på nettet med betragtninger jeg er meget enig i.
https://www.youtube.com/watch?v=3f9uJsNuRNg&t=93s
[-]
  • onkeldunkel, willy
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)