My name is 300 ..... Seamaster 300 ! ;-)
Med et stort tak til KimT for en super handel, kan jeg her præsentere den seneste "sommerleg" involverende mit nyerhvervede Seamaster 300 Master Co-axial - denne gang er uret nu klædt i en passende "smoking / dinner jacket" som det sig hør og bør, når man modtager sin "double 0 licens" !!  Icon_e_biggrin1

Kim havde en fuldstændig ubrugt original Omega NATO rem, af samme slags, som Spectre udgaven af dette ur kommer med, liggende ............. den nåede vi hurtigt til enighed om, at kunne handle til en særdeles fair pris  Icon_smil

Og derfor kan jeg her præsentere følgende lille billedkavalkade - senere, når jeg kommer på posthuset, kan jeg afhente en original Omega box i træ, som de nyere Omega Seamaster / Speedmaster modeller leveres i, hvorefter jeg har et imho super "sæt". Jeg har selvfølgelig den oprindelige røde Omega kunstlæderboks, som uret kom i, men træ boksen er original til uret også.

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

Billederne ovenfor er taget med iPhone, men I skal ikke snydes for et lume-shot, der er taget med et godt kamera  Icon_smil

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Icon_hjerte Icon_not Icon_hjerte Icon_not Icon_hjerte Icon_not Icon_hjerte Icon_not Icon_hjerte Icon_not Icon_hjerte Icon_not
Mvh Kim 
Svar
Super fedt og husk på at der er forkøbsret til mig når du bliver træt af det Icon_e_wink
[-]
  • pbr, T.Hansen
Svar
Tillykke med det! Fedt ur!

/insert clever or funny note here\
[-]
  • Batman
Svar
En fed rem til et fedt ur og en spændende lumen Icon_party
Mvh.

Jørgen
Svar
Super fedt ur, og den nato gør bare uret en tjeneste :-)

Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
SÅDAN et helt andet ur
Svar
Fedt ur og flotte fotos. Flot combo, men jeg er mere til lænken :-)

Sent from my iPad using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Et helt andet ur, kan man vist roligt sige - med Omega NATO remmen på i stedet for lænken, skifter uret karaktér fra at være en lidt bling desk-diver til at være tæt på et "råt" tool-ur. Følelsen af luksus bevares dog af det gennemførte hardware med "Omega" på remmen, samt remmens materiale og generelle kvalitetsindtryk.

Omega´s NATO rem er LYSÅR fra de almindelige NATO remme, som man kan købe for godt en hundredelap - bevares, Omega´s pris er så også lysår højere !! Icon_smil

Men remmen er tykkere, blødere og langt mere komfortabel, end en standard NATO rem, der godt kan være både tynd, stiv og hård alt efter producenten.

Pris og kvalitet følges ad - også her ! Icon_smil

İmage

İmage

İmage

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
(03-08-2016, 07:49 PM)HG Skrev: Fedt ur og flotte fotos. Flot combo, men jeg er mere til lænken :-)

Sent from my iPad using Tapatalk

Det er jeg nok også i længden (hø hø.......) !!  Icon_blink

Men det er fedt nok, at have muligheden for at skifte - og med den nye boks, som jeg har fundet til uret, så giver remmen også lige det sidste til, at det er et lækkert "sæt" !

Desværre kom boksen uden den hvide yderboks, som ellers hører til, samt den lille stofpose (det skulle jeg jo have sikret mig). Så dér må jeg igen på jagt på E-bay, så sættet kan blive helt komplet !

Hvis nogen skulle ligge inde med den hvide yderboks, der passer til denne træ-boks og/eller den tilhørende stofpose, så hører jeg gerne - vil gerne ende op med et helt komplet sæt  Icon_smil

İmage

İmage

İmage
/Peter

[-]
  • HG, Watch Out 7200
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)