300 !
#21
(29-07-2016, 12:44 PM)KimT Skrev: Mere end fire ugers ejerskab = keeper Icon_e_biggrin1


Icon_+1 Icon_+1 Icon_rul Icon_rul
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#22
Glemte lige en enkelt detalje i min gennemgang af uret - i min lænkekonfiguration (6 + 7,5 led) vejer uret nøjagtigt 170 gram, hvilket gør, at det er tungt nok til at man kan mærke, at man har et ur på (det er også ret højt), men til gengæld ikke så tungt, at det bliver ukomfortabelt Icon_smil

Og med microjusteringen i spændet, så er komforten tip-top !! Icon_Up
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#23
Jeg syntes det er cool at Omega har bevaret deres design arv i denne model,
Men den er også for meget et mix af forskellige stilarter/anvendelse til min smag.

Det ændre dog ikke på at det er et flot lækkert ur.

Skal det være klassisk tool fra Omega er 
2254 lay outet bare mit klare valg (der har du jo også været  Icon_blink )

jeg mener ikke de har lavet det smukkere
Måske der kommer en "opdateret" version af den model også
Det siger min krystal kugle ihvertfald  Icon_blink

Hvordan dit regnestykke med urene ser ud eller bør se ud,
Er op til dig syntes du om facittet så er alt som det skal være. Icon_cool

En god handel er når både sælger og køber er tilfreds,
Det går jeg ud fra er tilfældet her. Icon_Up

For mig er keeper begrebet meget nemt,
alt dødt er til salg det handler blot om at indløse frikøbs klausulen,
Hvis varen ikke er officielt sat til salg, Længere er den ikke i min optik.

God weekend og endnu en gang tillykke med uret.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • KimT, pbr, T.Hansen
Svar
#24
Man får helt lyst til at eje det selv, omend det er uden for min rækkevidde.

Med et godt engelsk udtryk er du en rigtig enabler - en person der gennem sine misundelsesværdige posts giver folk lyst til at gå ud og købe de ure du viser frem. Men sådan foregår det jo helt generelt herinde :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
#25
(29-07-2016, 03:07 PM)bcmb Skrev: Med et godt engelsk udtryk er du en rigtig enabler - en person der gennem sine misundelsesværdige posts giver folk lyst til at gå ud og købe de ure du viser frem.


Arh for pokker ........ Min plan om at opnå verdensherredømme er afsløret !!

Tusind tak - det er næsten én af de største "thumbs-up", man kan give mig

Det gør mig glad, hvis jeg med mine billeder og posts herinde, kan inspirere folk til oplevelser på urfronten

Det kan nok ikke skjules, at en anden af mine interesser er fotografering - og jeg har stor fornøjelse af at tage og uploade billeder af mine ure. Fornøjelsen er så meget desto større, hvis mine billeder også er til glæde og inspiration for andre

Det er også herinde og på nettet, at jeg henter min egen inspiration og lyst til at prøve nyt på urfronten.




Sent from my iPhone using Tapatalk
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • jacobzimmer, KimT
Svar
#26
Det' super lækkert! Icon_Up


Svar
#27
Og vi billedspammer lige lidt mere !! Icon_lol Icon_lol


İmage

İmage

İmage

İmage
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • KimT, phrede
Svar
#28
Tillykke med det, Peter!! Super fedt og sjældent set ur i DK!!
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
#29
Te' løk med det.
Et yderst vel-lavet og vel-anrettet (billeder) ur...

/Allan
Never argue with an idiot. 
They will only bring you down to their level and beat you with experience
Svar
#30
Tak igen til alle

Her lige det lovede lume shot - det er dog taget på iPhone og desværre er farvegengivelsen ikke helt virkelighedstro.

Timemarkeringerne, time- og sekundviseren er blå, som de skal være - men minutviseren og perlen, som i virkeligheden lyser grønt, ser her mere gullige ud


İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • jacobzimmer
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)