Vis os dit IWC "familiefoto"
#1
Hej venner,

Jeg sidder af og til og savler over alle de fede IWC ure der er i tråden "vore nye IWC". 

Skulle vi ikke prøve med en tråd med billeder af brugernes aktuelle samlinger af IWC, jeg ved mange af jer har spændende IWC's i boksen.

Mit familiefoto ser siden købet af BP i sidste uge således ud:

İmage

Hvis i skulle være i tvivl er det fra venstre 3706 pilot chrono, 3715 GST rattrapante, 3756 GST perpetual calender og 5004 big pilot
Mvh
Morten
[-]
  • jacobzimmer
Svar
#2
Kanon fed IWC samling! Er kun meget misundelig Icon_e_biggrin1
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#3
Fornem række du lægger ud med Morten.
Her er mine:
İmage
İmage
İmage
JK
[-]
  • 116520
Svar
#4
Her er mine. Jeg er stadig i dialog med en forhandler om at bytte min Aquatimer til en 3756 (efter jeg så Mortens :-)). Meeen vi er stadig et stykke fra at blive enige om bytteprisen.

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk

Forøvrigt...rigtig, rigtig fine 'familier' i har :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • 116520, jacobzimmer
Svar
#5
Det ser sgu godt ud Icon_Up

@JK: Nu bliver jeg klar over at jeg mangler både en 3536 og en eller anden ingenieur, den her mani stopper tilsyneladende aldrig Icon_e_surprised

@onkeldunkel: piloten til venstre, hvad ref er det?, inhouseværk når den har dials på den måde ikke sandt?
Mvh
Morten
Svar
#6
@Morten: Det er et 3878-02 og ja, værket er in-house (89365). Jeg vidste ikke man kunne se det ud fra måden dials er placeret på, så lærte jeg også noget i dag Icon_Up

Det bliver vist ikke til et 3756 til mig i denne omgang. Forhandleren vil have 6.000 Euro oveni mit Aquatimer. Det synes jeg er lige i overkanten + jeg er virkelig glad for mit Aquatimer og har aldrig prøvet 3756 på armen, så jeg er lidt bange for at jeg kommer til at fortryde byttet eller jeg tænker byttet ikke var 45K værd Icon_smil

Lige et billede mere at den - jeg er vild med skiven :-)İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • peterkaa
Svar
#7
(27-07-2016, 10:00 PM)onkeldunkel Skrev: @Morten: Det er et 3878-02 og ja, værket er in-house (89365). Jeg vidste ikke man kunne se det ud fra måden dials er placeret på, så lærte jeg også noget i dag  Icon_Up

Jeg er ikke klar over om den altid holder vand, men på alle de 7750-baserede jeg kender til er dials placeret som på din aquatimer, jeg antager at det er dikteret af værkdesignet. Om IWC evt. selv laver noget in-house med samme layout er jeg ikke klar over
Mvh
Morten
Svar
#8
Her er nogle af mine! 

Vh. Jon

İmage

İmage

İmage
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#9
Hej Jon,

Den Big Ingenieur er godt nok fed  Icon_hjerte   Hvordan er den på armen, bliver den tung med lænken?

Du skriver nogle af dine, har du flere IWC?
Mvh
Morten
Svar
#10
(02-08-2016, 10:22 PM)116520 Skrev: Hej Jon,

Den Big Ingenieur er godt nok fed  Icon_hjerte   Hvordan er den på armen, bliver den tung med lænken?

Du skriver nogle af dine, har du flere IWC?

Vedr. BI - 5005: 

Ingen tvivl om at det er et massivt ur inkl. lænken - jeg er til både store og mindre ure så mig passer det fint!  Icon_Up

- Når det så er sagt, så har jeg ikke haft præcist det ur på i ret mange dage, da det står som nyt!

Det er nyserviceret ved dansk AD, og jeg har forsøgt mig med et par bytte handler uden resultat indtil videre!

Vedr. andre IWC'er - ja - det er langt fra alle mine ure, der har været vist herinde eller noget sted i det hele taget...

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)