Brexit
#11
jeg fandt en urhandler på chrono24, som skrev - at de kun accepterer Pund Sterling - det retter de sikkert til :)
Desværre, så var det ikke lige fra den årgang, jeg kiggede efter.
Men, ja bliver da spændende at se - kan se pundet er nede i 9.44 nu - har da også noget at skulle have sagt, hvis man har den store pengepung fremme(gælder ikke her) :)
Anders 


Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
#12
(25-06-2016, 10:58 AM)Stensbjerg Skrev: Og så er jeg bare imod at så mange ikke folkevalgte i DK,
Har så stor indflydelse på dansk lovgivning.

Ja, jeg har det lidt på samme måde: Der er frygtelig mange politikere udenfor Gentofte, der har stor indflydelse på, hvad vi må i Gentofte. Bare vi dog kunne bestemme det hele selv.

/Bjørn
Svar
#13
Jeg er helt sikkert på at du har det dejligt lunt i lille gjentofte Bjørn, Godt for dig...
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#14
Det har jeg, Stensbjerg. Præcis som vi har det her i lille Dannevang, selvom det ikke kun er danske folkevalgte, der bestemmer i Danmark. DET var pointen med mit indlæg!
[-]
  • bcmb
Svar
#15
Jeg tror du skal gå mere ud fra by grænsen Bjørn.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#16
Skal vi ikke lige få tråden tilbage på sporet. Om I er for eller imod EU har ikke så meget med ure at gøre.

Spørgsmålet gik vidst på om ure og andre relaterede ting fra England nu blev dyrere efter at England røg ud til Island ved EM i fodbold eller noget...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
#17
Hvis pundet er faldet 10% må det alt andet lige blive 10% billigere at købe ure i England. Når England forlader EU kommer der dog andre omkostninger på såsom told/moms. Måske er det et spørgsmål om at få købt ind inden England forlader fællesskabet.
Hvad det iøvrigt har med fodbold eller ure at gøre står hen i det uvisse.  Icon_e_biggrin1
P.N.
Svar
#18
UK forhandlere, kan vælge at hæve deres priser - hvilket, sikkert sker - - Så, jeg tror, vi vil se, at priserne i UK stiger for at modsvare det lavere pund - især hvis kunderne er i udlandet.
Anders 


Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
#19
Handlede sidste uge, to dage før brexit, et ur hos en engelsk forhandler. Uret jeg købte er stadig på siden, blot til en justeret pris. Og spørg mig ikke om hvorfor han har justeret prisen, når uret er solgt.


Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)