"Anonyme" sorte Toyota Land Cruiser?
#11
Jeg mødte dem sjovt nok også på min vej over Storebælt fra øst mod vest.

De kørte uden lyd men med lidt blå blink. Der var ikke mange biler på vejen/broen.

De kørte i venstre spor. Kunne fint have kørt i højre bane. masser af plads. Der var sgu ikke meget udrykning over det.

Man bør ikke misbruge sin ret som politimand. Lidt smådårlig stil imho.

Ps. Hvis en politibil tænder blinkene tæller det så som udrykning ?
Mvh Kim 
Svar
#12
Inden vi skråsikkert anklager politiet for "Street Bullying", kunne en kortege af brandstripped sorte Toyota Land Cruisers - krydret med et par warrior-matsorte BMW X6 M og en mørk matgrå army camouflage Porsche Cayenne Turbo S med blårøde blink - godt være Danny Abdallah og Den Internationale Klub, der er Konger på flere af vejene i bemeldte kvarter.
Svar
#13
så vidt jeg er informeret er blå blink alene også at betragte som udryknings kørsel,
Og at det er en vurdering når man køre frem hvad der skal benyttes.

Jeg har set masser af hensynsløs udryknings kørsel,
Bla. Tilfælde af mere en 100 km/t i en byzone med 50 km/t begrænsning hvor "stats køretøjet"
Alene kørte med blink ergo ingen havde en chance for at høre at et rednings køretøj var på vej.

Personlig Har jeg aldrig klaget da jeg ikke nære nogle illusioner om at det nytter noget,
Men det bidrager til at ingen kan overbevise mig om at alle er lige for retten.

Hvilke jeg også mener at flere sager der har været fremme i offentligheden med tydelighed beviser.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)